Ik gebruik al een tijdje een speaker set van koda aan voor mijn PC en DVD. Op zich ben ik zeer tevreden hierover, maar ik heb een zeer hinderlijk probleem. Ik hoor een zuis in alle speakers en dit tewijl ik geen enkel geluid speel, dit probleem word erger als ik het volume op de speakers zachter zet of harder. Ik heb hier het minste last van als de Subwoofer waarook de volume regeling op zet in midden positie zet. Ik vind dit heel erg vreemd, maar mischien dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik heb verder al getest zonder aansluitingen op de ingangen enz...
Een kleine suis / ruis is normaal, is het het superhard of hoor je het gewoon op de achtergrond?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dat je last hebt van ruis bij spullen van Koda is niet raar.
Als je geen ruis hoort is het pas echt stuk en doet het niets meer.
Koda gebruikt goekope onderdelen, dus ook de voor- en eindversterkers zijn op z'n zachtst gezegd hopeloos. Ruis, als je dat wilt horen kun je nog beter naar de zee gaan, dan heb je er nog plezier van en kost niets!
Dat de volume regeling in de sub ook van invloed is kan komen omdat hij misschien het totaal volume regelt van alle speakers.
Je moet gewoon even spelen met de volume regelaar totdat je een voor jouw acceptabel ruisnivo hebt gehaald. Meer kan ik er niet van maken helaas.
Als je geen ruis hoort is het pas echt stuk en doet het niets meer.
Koda gebruikt goekope onderdelen, dus ook de voor- en eindversterkers zijn op z'n zachtst gezegd hopeloos. Ruis, als je dat wilt horen kun je nog beter naar de zee gaan, dan heb je er nog plezier van en kost niets!
Dat de volume regeling in de sub ook van invloed is kan komen omdat hij misschien het totaal volume regelt van alle speakers.
Je moet gewoon even spelen met de volume regelaar totdat je een voor jouw acceptabel ruisnivo hebt gehaald. Meer kan ik er niet van maken helaas.
Alles kan stuk.