Toon posts:

[98SE] startpagina IE http://www.search-space.com/ blijft!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een vervelend probleem: de startpagina van IE (VERSIE 5.0) blijft op die pagina staan :(

ik heb de search grondig doorzocht & álle gevonden 'oplossingen' geprobeerd (bv. verwijderen in de startup-programs, gescand op virussen, enz.) maar nog steeds blijft IE op de die startpagina staan...
heeft iemand nog een ingenieus idee?

tip: als ik de startpagina handmatig verander en onmiddellijk de pc opnieuw start, dan lukt het om voor 1 keer de nieuwe startpagina te krijgen, maar als ik dan de 2de keer IE open, heb ik het weer zitten..

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Heb je adware al gedraaid :?
www.lavasoft.de :)
En gooi anders spybot er es overheen :) Zie meuktracker :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

dit riekt idd erg naar spyware en die wordt niet gevonden door virusscanners, adaware of spybot geven de oplossing wel denk ik.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

ARME AOW’er

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

-barbara-,

Je topic hoort eigenlijk in Software Algemeen thuis (het gaat over Internet Explorer en zoals je in de WOS Policy kan lezen horen dat soort vragen niet thuis in Windows Operated Systems).

Echter - uit je topicstart blijkt niet zo heel goed wat je nu zelf al eraan hebt gedaan om dit probleem op te lossen - zo staat er veel informatie over dit soort problemen in de FAQ en die noem je nog niet eens - ik ga er dus van uit dat je met de hierboven genoemde informatie al een heel eind moet komen.

Mocht je het alsnog niet lukken, open dan gerust een nieuw topic - zorg dan wel dat je tenminste de SA FAQ over dit onderewrp doorgelezen hebt, en de [rml][ HOWTO] Spyware Scannen[/rml] gezien hebt.

Dit topic is gesloten.