Toon posts:

suggesties gevraagd computers,

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Aangezien we hier kabel krijgen in sweet lake and city :) hebben me ouders een computer belooft *YES* nu vraag ik zijn er nog suggesties.? de computer mag zo tussen de 3000 en 4000 (liever niet hoger dan 4000 gulden)er moet (goede)DVD op zitten het liefst een VIPER 3D kaart en goede functies tot het net. bestaat dat.? oja en kan er mischien ook nog een writertje inzitten voor dar geld..? nou mensen ik hoor het graag en bedankt

sander

Verwijderd

Topicstarter
geen reactie..? is mij keuze te verwend.? :(

Verwijderd

Helaas is de functie van systeempje samenstellen verdwenen in het Tweakers menu.

Dus maar gewoon pricewatch gebruiken, of wachten op volgende computerbeurs, en daar alle onderdelen kopen en vervolgens zelf bouwen.

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Sinds wanneer krijgen wij kabel in Sweet Lake City? Volgens mij kreeg ik een aanbieding van Casema om maar vast internet te nemen bij hun in afwachting van hun kabel. Dus niet >:).
Ik hoop dat we binnenkort ADSL krijgen. Maar kabel mag ook hoor. Als het maar snel is.

En voor 4000 gulden kan je een aardig computertje krijgen hoor. Kijk maar eens bij onze lokale computerboer Powerline of bij Informatique.

QuarkuS

Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75

Verwijderd

Goede DVD-spelers zijn DVD-spelers van Pioneer...

Let wel op als je een 10x van Pioneer koopt dat je de regiovrije (oude) hebt, anders moet je helemaal gaan flashen enzo om andere regio's af te spelen...

Voor de rest kun je beter de Guillemot Xentor32 kopen dan de Viper770...voor de zelfde prijs (van de v770 ultra dan) heb je een snellere kaart...

Voor 140 piek ofzo heb je al een SB Live player, dus ik zou geen pci128 of een sb16tje kopen...

Tja, je kunt er natuurlijk een Athlon in douwen, maar dat moet je geheel zelf weten...

Mocht je graag intel willen, dan raad ik je de Abit BE-6II aan, en een WD 13,6 7200 rpm, U-DMA66 hdtje...

Als je kabel besteld, krijg je gewoon een 3Com nicje, dus dat hoef je niet apart aan te schaffen...

In die prijs kun je vast ook wel een Iiyama S703HT inbegrijpen, prijs valt wel mee vind ik...

Hier kun je toch wel ff mee opweg?

Greetz,

Verwijderd

Topicstarter
bedankt... en Quarkus KABEL is er al ze zijn nou de kasjes aan het in orde maken binnenkrot komen mensen van casema kabel aanleggen wedden.? heb je je nog niet aangemeld.? ik heb me eigen e-mail al via wanadoo :) kan je bij powerline geen mooie computer laten samenstellen Quarkus.?

Verwijderd

Topicstarter
nou.?

Verwijderd

Moederplank - wacht no ff op een goei met
een via kx133 sjipset
+\- f500
cpu - AMD athlon 500 f500
Videokaart - Asus V6800 f675
Geluid - Teratec Xelrate pro f175
HD - IMB janus 13,5 gig
7200rpm f350
Geheugen - 128 pc133 f425
kast - AOpen HX45 f125
Flop - ........ f 25
DVD - AOpen 1040 pro f300
Monitor - Liyama A702HT
Vision Master Pro f850
------------------------------------------
f3875

Verwijderd

Voor ongeveer die prijs (+ fl 400) heb ik dit systeem gekocht bij CompTechWorld

Abit BP6, ATX
2 Intel Celeron PPGA, 366 MHz
128MB 100Mhz DIMM geheugen
Guillemot 3d prophet geforce + tv out
20.4 Gb seagate barracuda 7200 rpm
17" CTX vl 700
Soudnblaster LIVE, 1024 oem
NCR 875 uw controller
Plextor 8x SCSI cd-rewriter
6x32x pioneer scsi
a-open hx 08 235 watt

Als je werk hebt en een beetje bevriend met de baas (of je pa's baas) kun je hier nog 50% voor terug krijgen van de belastingdienst :)

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Bij Powerline kun je zeker wel een mooie compu in elkaar laten zetten. Als je het zelf doet, scheelt het ook nog eens 50 piek.

[Sorry. Beetje duf. maar effe op de site gekeken voor info.]

QuarkuS

Balans Energie 48,2kWh batterij | 7.395 Wp Enphase | Vaillant aroTHERM Plus 75

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Ik zou bij powerline goed opletten..
heb al 2 naasten die trubbels hebben gehad met garantiekwesties..dan zijn ze ineens niet thuis.
Informatique in Berkel en Rodenrijs is een goede keuze; goedkoop en correct.
Ze hebben op de sijt ook complete systemen neergeplant. Kan je je alvast ff lekkermaken :)

www.jurgroessen.nl

Verwijderd

Topicstarter
dat lekker maken zit wel goed MMmmmmmmm :)
tanx..
Pagina: 1