Hallo lezers,
Ik heb thuis een laptop je staan. Het is een IMPAQ laptop.
Het probleem:
Als ik hem aanzet, dan blijft het beeld gewoon zwart. Ik zie wel op een klein schermpje onder het grote LCD scherm staan een kraantje, en een batterij. Ik hoor ook de hardeschijf draaien. Ik hoor verder helemaal niks, en ik zie ook niks.
Ik kan hem wel gewoon uitzetten met de knop. De processor word ook warm dus die is niet stuk (waarschijnlijk).
Is deze laptop nog te maken?
Ik heb nu van alles al geprobeerd, maar niks lukt.
-Ik heb heb de kabel gecontroleerd van het LCD-scherm.
-Ik heb gekeken of alles binnenin de laptop goed zit.
-Ik heb op heel veel verschillende toetsen gedrukt, maar daar reageert ie niet op.
Is dit dan nog te verhelpen, of kan ik dat wel vergeten.
P.S. De fantilator die gaat wel draaien na een paar minuten. (net zoals normaal)
P.S. Ik kan het geheugen wat erin zit niet testen. Ik heb maar een latje erin zitten van 64MB-ram.
Alvast bedankt voor alle reacties.
----->
Hopelijk kan ik hem nog wel werkend krijgen. Is er anders nog een nieuw onderdeel in te zetten? Voor een nieuwe Laptop heb ik dus GEEN geld
Ik heb thuis een laptop je staan. Het is een IMPAQ laptop.
Het probleem:
Als ik hem aanzet, dan blijft het beeld gewoon zwart. Ik zie wel op een klein schermpje onder het grote LCD scherm staan een kraantje, en een batterij. Ik hoor ook de hardeschijf draaien. Ik hoor verder helemaal niks, en ik zie ook niks.
Ik kan hem wel gewoon uitzetten met de knop. De processor word ook warm dus die is niet stuk (waarschijnlijk).
Is deze laptop nog te maken?
Ik heb nu van alles al geprobeerd, maar niks lukt.
-Ik heb heb de kabel gecontroleerd van het LCD-scherm.
-Ik heb gekeken of alles binnenin de laptop goed zit.
-Ik heb op heel veel verschillende toetsen gedrukt, maar daar reageert ie niet op.
Is dit dan nog te verhelpen, of kan ik dat wel vergeten.
P.S. De fantilator die gaat wel draaien na een paar minuten. (net zoals normaal)
P.S. Ik kan het geheugen wat erin zit niet testen. Ik heb maar een latje erin zitten van 64MB-ram.
Alvast bedankt voor alle reacties.
----->
Hopelijk kan ik hem nog wel werkend krijgen. Is er anders nog een nieuw onderdeel in te zetten? Voor een nieuwe Laptop heb ik dus GEEN geld