Hey,
Ik heb een pc van een oom van me gekregen:
Intel Celeron 433mhz
HDD: Quantum fireball ex6.4A
Er zat een 1 mb vga in deze heb ik vervangen door een Nvidia riva TNT2 32mb.
Verder zit er een geluidskaart in, weet niet welke
Een cdrom speler LG CD-ROM CRD-8521B (52 x Max). Er zat een andere in maar die heb ik ff vervangen omdat ik las dat 't ook aan je CD-ROM speler kon liggen maar dit hielp dus niks.
Verder zit er nog niks in omdat ik deze wil installeren en daarna de ethernet kaart enz. van mn oude linux pc over wil zetten en dan moet deze pc mn oude gaan vervangen.
De hdd heb ik als Primary Master en de CD-rom als Secondary Master.
Er zat windows 98 op, deze heb ik geformateert.
Het probleem is dat ik Linux Slackware 9.0 niet kan installeren. Linux Slackware 7.1 werkt wel (draait ook op mn andere linux pc)!
Ik heb een iso bestand van Linux Slackware 9.0 gedownload en gebrand op 2 types cd waarbij ik de zelfde fout kreeg. Toen heb ik een andere iso bestand gedownload en gebrand op een cd (Platinum CD-R) en nogmaals de zelfde error. Ik heb al van alles geprobeerd maar 't wil niet lukken!
De volgende error krijg ik op mn scherm:
Updating ESCD ... Success
Verifying DMI Pool Data .........
Boot from ATAPI CD-ROM :
ISOLINUX 2.01 2003-01-31 isolinux: Disk error 01, AX = 421E,GF
Wie kan me alsjeblieft helpen? B.v.d!
Ik heb een pc van een oom van me gekregen:
Intel Celeron 433mhz
HDD: Quantum fireball ex6.4A
Er zat een 1 mb vga in deze heb ik vervangen door een Nvidia riva TNT2 32mb.
Verder zit er een geluidskaart in, weet niet welke
Een cdrom speler LG CD-ROM CRD-8521B (52 x Max). Er zat een andere in maar die heb ik ff vervangen omdat ik las dat 't ook aan je CD-ROM speler kon liggen maar dit hielp dus niks.
Verder zit er nog niks in omdat ik deze wil installeren en daarna de ethernet kaart enz. van mn oude linux pc over wil zetten en dan moet deze pc mn oude gaan vervangen.
De hdd heb ik als Primary Master en de CD-rom als Secondary Master.
Er zat windows 98 op, deze heb ik geformateert.
Het probleem is dat ik Linux Slackware 9.0 niet kan installeren. Linux Slackware 7.1 werkt wel (draait ook op mn andere linux pc)!
Ik heb een iso bestand van Linux Slackware 9.0 gedownload en gebrand op 2 types cd waarbij ik de zelfde fout kreeg. Toen heb ik een andere iso bestand gedownload en gebrand op een cd (Platinum CD-R) en nogmaals de zelfde error. Ik heb al van alles geprobeerd maar 't wil niet lukken!
De volgende error krijg ik op mn scherm:
Updating ESCD ... Success
Verifying DMI Pool Data .........
Boot from ATAPI CD-ROM :
ISOLINUX 2.01 2003-01-31 isolinux: Disk error 01, AX = 421E,GF
Wie kan me alsjeblieft helpen? B.v.d!