Toon posts:

[NFS:U] Crash bij splash screen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakers,

ik heb nfs underground legaal gekocht (altans mijn moeder) maar als ik dit instaleer en wil spelen dan krijg ik dat splash screen en dan crasht ie weer naar het bureaublad:( bij onze p4 2 gig doet ie dat niet) mijn videokaart: geforce 2 mx 400 32 mb (moet kunnen minimaal 32 mb). ik heb de aanwijzingen van eagames al gevolgt maar geen vooruitgang. ook al een crack gebruikt (ruikt dit naar warez NEE dit mag als je het origineel hebt) ik heb al een andere cd speler geprobeert, geformateerd, reinstald wat kan ik verder nog doen?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!! het is zo'n vet spel:) >:)

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Godjira

To infinity and beyond!

Heb je de nieuwste videodrivers geinstalleerd staan?

Profile

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
jah jah en jah:P heb ik al gekeken daarin linken ze naar de site van ea games:( en zoals ik al zij heb ik daar alles al van gedaan! ik snap het niet misschien een nieuwe videokaart?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 21:50:
jah jah en jah:P heb ik al gekeken daarin linken ze naar de site van ea games:( en zoals ik al zij heb ik daar alles al van gedaan! ik snap het niet misschien een nieuwe videokaart?
Nieuwe videokaart kan nooit kwaad voor dit soort spellen, zeker niet aangezien jouw videokaar behoorlijk achterhaald is.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
wat voor eentje moet ik dan nemen? mijn budget is niet groot!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Voordat je overgaat tot verwoede aankopen van allerhande nieuwe hardware lijkt het me verstandiger wanneer je je system specs hier even neerzet..

- Wat voor cpu / moederbord etc.
- Welke driverversies voor welke hardware etc.

Je videokaart is idd oud, maar NFS:U zou moeten draaien..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
dominic schreef op 29 december 2003 @ 22:09:
Voordat je overgaat tot verwoede aankopen van allerhande nieuwe hardware lijkt het me verstandiger wanneer je je system specs hier even neerzet..

- Wat voor cpu / moederbord etc.
- Welke driverversies voor welke hardware etc.

Je videokaart is idd oud, maar NFS:U zou moeten draaien..
msi k7 t turbo 2 mamabord,
1200 thundirbird,
256 mb sdram,
goede cooling,
win xp prof,
geforce 2 mx400

Verwijderd

Geforce 2 zegtgenoeg. Waarom koop je dan geen nieuwe Videokaart? En wel letten voordat je er 1 aanschaf dat je mobo het ondersteunt. :Y)

Verwijderd

Voordat tweety2004 op kosten gejaagd wordt, het spel zou het prima moeten doen op een GeForce 2 MX. Het gaat er hier om dat hij het probleem nu kan oplossen (want dat is mogelijk), daarna kan hij altijd nog kijken of hij iets nieuws aanschaft.

Verwijderd

Topicstarter
Een Xabre videokaart 128MB DDR ( XABRE 400 )
Deze kaart is met TV-OUT/DVI
Chipset: SIS

kan ik deze videokaart aanschaffen? Kan hem overkopen van collegag van men pa's werk hij kost mij 40 eurie

EDIT: op en review site stond dat ie een 10 kreeg voor compatibaliteit! dus dat moet zekerz draaien op mijn msi systeem. draait ie dan eigenlijk wel op 4x agp??

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 09:23 ]

Verwijderd

Als ik je 1 ding mag aanraden: Neem geen SiS Xabre. Maak van die 10 maar een 1, en geef hetzelfde getal aan grafische kwaliteit, snelheid etc :)

Maar het spel kan werken met je GF2MX, het is echt wel de moeite om eerst dat probleem op te lossen. Het kan namelijk best zijn dat het niets met je videokaart te maken heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 15:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou wat is het dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
he ik heb win 98 geinstald omdat xp tekens vast liep! nfsud geinstald en klaar hij doet het

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Ik had ook hetzelfde probleem... Oplossing bij mij was de CD er in doen... Ik dacht dat ik een NoCD had, maar bleek niet zo te zijn. Dan hangt ie hier ook bij splash ;)

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

Pagina: 1