HELP, smartmedia 5V

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• bunzenburner
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Weet iemand waar ik nog 5V smartmedia cards kan krijgen, of heeft iemand die toevallig nog onder het stof liggen. Alvast bedankt.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 12:29

André

Analytics dude

Daarvoor is Got niet bedoeld.

kijk eens op www.marktplaats.nl

• bunzenburner
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
Helaas zijn ze daar niet te vinden, dat soort sites heb ik al bekeken. Sorry.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je beste kans maakt je door de winkels die gewone 3.3V SM-kaarten verkopen te vragen of ze ook 5V kunnen leveren.

Voor zover ik weet kunnen de meeste SM-gebruikers zowel met alle voltages werken (hoewel ik dacht dat het of 3.3 of 7V was, niet 5V, maar if you say so)
André schreef op 29 december 2003 @ 21:04:
Daarvoor is Got niet bedoeld.

kijk eens op www.marktplaats.nl
Hoezo :? Waarom en waarvoor niet?

[ Voor 48% gewijzigd door kmf op 29-12-2003 21:32 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-02 12:29

André

Analytics dude

athlonkmf schreef op 29 december 2003 @ 21:28:
Hoezo :? Waarom en waarvoor niet?
Dit lijkt mij gewoon een zoekvraag? "Hebben jullie dit of dat nog".

FAQ:
Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
Nu zegt de FAQ niet zoveel natuurlijk want elk geval staat op zich. Dus je zult wel gelijk hebben ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

bunzenburner, ik denk dat je op GoT toch op het verkeerde adres bent inderdaad. Aangezien het forum geen vraag / aanbod plek is, en ook niet voor "heeft iemand dit of dat nog liggen" zaken. Anders wordt GoT binnen de kortste keren een uitwisselforum voor allerhande hardware / software en aanverwante zaken, en dat is niet de bedoeling. Vandaar dat dit topic dicht gaat.

Ik denk dat je nog het meeste kans maakt door wat foto-zaken en dergelijke shops op te bellen of te mailen, en op www.tweakers.net/aanbod en www.marktplaats.nl te kijken, en andere sites die hiervoor wel bedoeld zijn :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.