Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Verwijderd
Dat sig kun je uitzetten, dus niet iedereen ziet dat. Volgende keer specs mee in de postkoekjah schreef op 29 december 2003 @ 20:20:
Mensen,
Als ik mp3'tjes beluister via Kazaa, Winamp of windows media speler.. dan speelt hij heel slecht af..
Bijv ik luister een nr.. en opeens gaat ie 3 sec ( of 4 of 5 ) verder.. dan doet ie het weer even.. gaat ie weer verder opeens ( of terug ) vet raar allemaal..
Weet iemand wat ik daar aan kan doen? het begint me nogal te irriteren..
Voor sys - specs.. tjek me sig
Verder kan je systeem normaal toch _echt_ geen problemen geven met het afspelen van simpele mp3's, dus denk ik dat het ergens softwarematig ligt.
Probeer eens je mp3-codecs te uninstallen en dan opnieuw te installeren
Misschien een probleem met de drivers van je geluidskaart
Verwijderd
Ik heb een vergelijkbaar probleem gehad. Bij mij lag het toen aan Kazaa Lite. Het vreemde was dat oudere downloads wel goed afspeelde en de nieuwe niet. Na wat onderzoek te hebben gedaan bleek dat via die lite versie alle downloads corrupt waren. Dit had te maken met een verloren rechtzaak of zo iets...
Ik heb toen versie 2.4.2 van kazaa lite K++ gedownload en het probleem was verholpen.
Ik vind het nog steeds een vreemde zaak, maar bij is het probleem nu wel opgelost.
Ik heb toen versie 2.4.2 van kazaa lite K++ gedownload en het probleem was verholpen.
Ik vind het nog steeds een vreemde zaak, maar bij is het probleem nu wel opgelost.