Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Het enige waar ik aan zit te denken is dat jouw USB wel genoeg stroom leverd. Kortom heb je er een goede voeding in zitten of heb je er erg veel aanhangen???
Of heb je Power managemet aanstaan op de USB stroom??? dat is het enige wat ik kan bedenken wat er mis zou kunnen zijn.
Of heb je Power managemet aanstaan op de USB stroom??? dat is het enige wat ik kan bedenken wat er mis zou kunnen zijn.
Nee, de poort krijgt 500 mA, en ik heb idd "allow the computer to turn off blabla" uitgezet. Er zijn wat andere topics, maar die zijn al oud en hebben geen oplossing. Ik zal zelf nog wat verder kloten.
Nog even de ip-adressen. De sweex usb heeft ip 192.168.0.1 s-mask 255.255.255.0
de ander 192.168.0.7,zelfde s-mask, gateway is 192.168.0.1, en prim. DNS ook.
Maar dat zal het wel niet zijn
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Bij XP kan de powermanagement je usb stroom toevoer uitzetten dit kun je uit zetten bij Apparatenbeheer en dan onder je USB device's kijken. Nu heb je waarscheinlijk alle powermanagement uit gezet ... dat zou trouwens ook moeten werken!MaximusTG schreef op 29 december 2003 @ 22:42:
Nee, de poort krijgt 500 mA, en ik heb idd "allow the computer to turn off blabla" uitgezet. Er zijn wat andere topics, maar die zijn al oud en hebben geen oplossing. Ik zal zelf nog wat verder kloten.
Tja, die ip adressen zien er heel normaal uit!
Hou er ook rekening mee dat die USB wlan adapters niet evenveel zendvermogen hebben als pci wlan adapters, omdat de usb poort dat simpelweg niet levert. (toch?)
Zit er misschien een storende factor tussen? Als ik m'n wireless videosetje aanzet valt m'n verbinding ook weg. Die zitten beiden op de 2.4Ghz namelijk.
De powermanagement uitzetten maakt bij mij geen fluit uit trouwens. En in plaats van windows de boel laten connecten en configgen gebruik ik Boingo.
Zit er misschien een storende factor tussen? Als ik m'n wireless videosetje aanzet valt m'n verbinding ook weg. Die zitten beiden op de 2.4Ghz namelijk.
De powermanagement uitzetten maakt bij mij geen fluit uit trouwens. En in plaats van windows de boel laten connecten en configgen gebruik ik Boingo.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Ik had dat ook via apparaatbeheer uitegezet. Zendvermogen heeft er niks mee te maken, als ik test staan ze 30 cm uit elkaar. Ik ga nu even idd andere progjes gebruiken om te connecten (Boingo zei je?) ik heb de windows zero wireless configuration al uitegezet.
Controleer eens welk kanaal je gebruikt.
Volgens mij worden kanaal 1, 6 en 11 niet door andere apparaten gebruikt en geven het minste storing.
Volgens mij worden kanaal 1, 6 en 11 niet door andere apparaten gebruikt en geven het minste storing.
Hij zat al op 6, heb 11 geprobeerd, geen verandering. Ik gebruik op de sweex-pc nu de bijgeleverde util, ZDconfig. Daarmee is het connecten een stuk makkelijker, ik heb namelijk zo een ad-hoc verbinding, maar ook daarmee valt ie na een tijdje opeens weg, en niet omdat ie geen ontvangst heeft, er staat dan: link status: unknown, en de lampjes op de usb adapter gaan dan uit. Even erin en eruit pluggen verhelpt dat probleem. Maar als je dat te vaak doet dan bevriest het hele systeem.
Nou, probleem "opgelost" . Ik moest toch nog een tweede wifi nic hebben, voor een andere pc, dus heb ik een e-tech wifi pci kaart gehaald. Die doet het wel goed in de pc waar de sweex usb het niet deed.
De usb adapter doet het nu ook fantastisch in de andere pc (nota bene onder Windows ME (ik weet het, maar het is P2 266).
Wat het was met de andere pc weet ik dus niet, maar het ligt dus niet aan de hardware, zal wel een driver probleem zijn van of de adapter zelf of de usb root hub.
Maar dat maakt me niet zoveel meer uit.
De usb adapter doet het nu ook fantastisch in de andere pc (nota bene onder Windows ME (ik weet het, maar het is P2 266).
Wat het was met de andere pc weet ik dus niet, maar het ligt dus niet aan de hardware, zal wel een driver probleem zijn van of de adapter zelf of de usb root hub.
Maar dat maakt me niet zoveel meer uit.
Pagina: 1