God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Intentionally left blank
Handig, die devvers die de foutmeldingen lijst gewoon online zettencrisp schreef op 21 januari 2004 @ 21:58:
als ik weet wat precies de foutmelding is kan ik er een mooie extra tekst bij zetten
Anyways:
1
2
3
4
| # Error 281 - Available variables: $r['UserID'] msgid "user::new_user::email_in_use" msgstr "Het ingevoerde e-mail adres is al in gebruik door gebruiker %s." #msgstr "Email already in use (by user: %s)" |
Ik weet niet precies wat er mogelijk is met betrekking tot deze foutmelding kwa externe strings, dus ik laat de tekst verzinnen aan jou over
Als je al geregistreerd bent maar je bent je wachtwoord vergeten, dan kan je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
Mischien nog een regeltje erbij over "als je je account nog niet geactiveerd hebt... blabla"?
En alles is mogelijk; het is gewoon HTML die onder de foutmelding getoond wordt
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 22-01-2004 17:54 ]
Intentionally left blank
Mjah, de gein is alleen, als je een password mail probeert te versturen (via de admin) aan een user die nog niet geactiveerd is, dan weigert hij dat, tenminste, dat was in 1.9.0 zo, is weet niet of die 'bug' er nog steeds inzit (chem ? ) ..crisp schreef op 22 januari 2004 @ 17:53:
Als je al geregistreerd bent maar je bent je wachtwoord vergeten, dan kan je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
Mischien nog een regeltje erbij over "als je je account nog niet geactiveerd hebt... blabla"?
En alles is mogelijk; het is gewoon HTML die onder de foutmelding getoond wordt
Want voor zover ik weet is het niet mogelijk om een 2e activeringsmailtje te versturen, of misschien intussen wel
Ik denk dat ik maar gewoon het hele verhaaltje zoals dat ook op de login-pagina staat copy-paste
[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 22-01-2004 23:35 ]
Intentionally left blank
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()