Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Featurerequest] M.b.t. het versturen van de activeringsmail

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Topicstarter
Hoi!

Soms wil het wel eens gebeuren (als in: de afgelopen paar maanden een paar keer) dat mensen vergeten hun account te activeren, en dan proberen een passwordmail op te vragen, hetgeen niet werkt, aangezien hun account nog niet op 'active' staat in de admin.

Zou het misschien mogelijk zijn om in dat geval een nieuw activeringsmailtje toe te sturen naar de user ?
Of, als dat niet kan, zou het misschien mogelijk zijn om er een wat passendere foutmelding te geven, i.p.v : 'Email is al in gebruik', of whatever de foutmelding ook moge zijn ;) :?

BVD :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:06

crisp

Devver

Pixelated

als ik weet wat precies de foutmelding is kan ik er een mooie extra tekst bij zetten :)

Intentionally left blank

• moto-moi

moto-moi

Topicstarter
crisp schreef op 21 januari 2004 @ 21:58:
als ik weet wat precies de foutmelding is kan ik er een mooie extra tekst bij zetten :)
Handig, die devvers die de foutmeldingen lijst gewoon online zetten :P
Anyways:
code:
1
2
3
4
# Error 281 - Available variables: $r['UserID']
msgid "user::new_user::email_in_use"
msgstr "Het ingevoerde e-mail adres is al in gebruik door gebruiker %s."
#msgstr "Email already in use (by user: %s)"

Ik weet niet precies wat er mogelijk is met betrekking tot deze foutmelding kwa externe strings, dus ik laat de tekst verzinnen aan jou over ;)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat is exact dezelfde melding die je krijgt als je een account met een al bestaand email adres te registreren; ik had daar al de volgende text aan vast geplakt:

Als je al geregistreerd bent maar je bent je wachtwoord vergeten, dan kan je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mischien nog een regeltje erbij over "als je je account nog niet geactiveerd hebt... blabla"?

En alles is mogelijk; het is gewoon HTML die onder de foutmelding getoond wordt

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 22-01-2004 17:54 ]

Intentionally left blank

• moto-moi

moto-moi

Topicstarter
crisp schreef op 22 januari 2004 @ 17:53:

Als je al geregistreerd bent maar je bent je wachtwoord vergeten, dan kan je hier een nieuw wachtwoord aanvragen.

Mischien nog een regeltje erbij over "als je je account nog niet geactiveerd hebt... blabla"?
En alles is mogelijk; het is gewoon HTML die onder de foutmelding getoond wordt
Mjah, de gein is alleen, als je een password mail probeert te versturen (via de admin) aan een user die nog niet geactiveerd is, dan weigert hij dat, tenminste, dat was in 1.9.0 zo, is weet niet of die 'bug' er nog steeds inzit (chem ? ) ..

Want voor zover ik weet is het niet mogelijk om een 2e activeringsmailtje te versturen, of misschien intussen wel :P

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De mogelijkheid om een nieuwe accesskey aan te vragen is er wel: http://gathering.tweakers.net/forum/send_activationkey

Ik denk dat ik maar gewoon het hele verhaaltje zoals dat ook op de login-pagina staat copy-paste :)

[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 22-01-2004 23:35 ]

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ik heb bij de betreffende errormeldingen het verhaaltje zoals hij op de login-page staat toegevoegd

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.