Sinds een paar dagen heb ik een ongelooflijk vervelend ^%$%^ probleem in winXP.
Als ik een spel zit te spelen minimaliseert XP uit zichzelf het venster van het spel, zeg maar hetzelfde effect dat ALT+TAB indrukken heeft.
Ik neem aan dat "jullie" begrijpen dat dit een erg vervelend probleem is.
Het zou kunnen dat het probleem zich voordoet sinds ik bittorrent heb ge-installeerd, en daarmee - zonder het te weten - een hele lading aan spyware, en echt een HELE lading, mee kreeg.
AdAware en SpyBot vinden allebei steeds een hele hoop zooi, en halen genoeg weg, maar ik blijf dit probleem houden. Ook het gebruik van internet explorer is zo goed als onmogelijk geworden.
Systeem ->
WinXP ( zonder SP1 )
Amd 1900+
512 mb ddr
nvidia GF4 ti4800 - ForceWare 53.03
SbLive! 5.1
DVD lezertje
CD-brandertje
Joystick - USB
Stuurwieltje - USB
Is er iets dat ik ben vergeten
( ik heb gezocht op 't forum, kon niets vinden dat betrekking had op dit probleem )
Als ik een spel zit te spelen minimaliseert XP uit zichzelf het venster van het spel, zeg maar hetzelfde effect dat ALT+TAB indrukken heeft.
Ik neem aan dat "jullie" begrijpen dat dit een erg vervelend probleem is.
Het zou kunnen dat het probleem zich voordoet sinds ik bittorrent heb ge-installeerd, en daarmee - zonder het te weten - een hele lading aan spyware, en echt een HELE lading, mee kreeg.
AdAware en SpyBot vinden allebei steeds een hele hoop zooi, en halen genoeg weg, maar ik blijf dit probleem houden. Ook het gebruik van internet explorer is zo goed als onmogelijk geworden.
Systeem ->
WinXP ( zonder SP1 )
Amd 1900+
512 mb ddr
nvidia GF4 ti4800 - ForceWare 53.03
SbLive! 5.1
DVD lezertje
CD-brandertje
Joystick - USB
Stuurwieltje - USB
Is er iets dat ik ben vergeten
( ik heb gezocht op 't forum, kon niets vinden dat betrekking had op dit probleem )