Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een stevige mp3 speler die je makkelijk kan gebruiken bij het sporten. Ik had voorheen die nike/rio speler. Deze was erg handig in het gebruik. Alleen kon er zo weinig muziek op.

Wat zoek ik:

* Veel data capaciteit. Liefst minimaal een gigabite
* Makkelijk mee te nemen tijdens sporten. Dus met armband ofzo.

Iemand suggesties/ervaringen hiermee???

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:10

Erw

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

In principe voldoet elke mp3 speler wel. Het gaat alleen om de behuizing. Een duurzame iRiver is bijv. een goed alternatief. Volgens mij krijg je daar ook zo een arm-band bij.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Ik heb zelf ook muziek bij het dansen, op m'n ibead, enigste wat tegenvalt is de oordoppen zijn wat lastig.
Maarruh, converteer naar wma, heb nu 140 liedjes op 256mb op geen hoorbare kwaliteitsvierlies. klinkt nog allemaal goed door m'n sennheiser mx500

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie trouwens dat er gesproken wordt over een USB2.0 interface. Ik heb zelf een normale USB-interface. Kan dit wel samenwerken??? Uiteraard zal het dan een stuk minder snel gaan, maar is het mogelijk?

En een vereiste is wel dat er een stevige band bij zit natuurlijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 14:32:
Ik zie trouwens dat er gesproken wordt over een USB2.0 interface. Ik heb zelf een normale USB-interface. Kan dit wel samenwerken??? Uiteraard zal het dan een stuk minder snel gaan, maar is het mogelijk?

En een vereiste is wel dat er een stevige band bij zit natuurlijk.
Yep een USB2.0 apparaat werkt ook op een usb 1.0 of 1.1 controller, alleen werkt hij dan op een lagere snelheid(11 mbit).

• bigben04
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 11:34
Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 14:32:
USB2.0 is downwards compatible, dus dit werkt gewoon. Uiteraard een stuk minder snel dan wanneer je er gewoon een USB 2.0 kaartje inprikt a minder dan 20 euro.
Pagina: 1