[IE]Een filmpje of mp3 afspelen

Pagina: 1
Acties:

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 17:29

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Topicstarter
Als ik op een site op link klik naar een pagina met een filmpje op, dan krijg ik gewoon een paar knoppen van windows media player, en verder gebeurd er niks :?

Hier is een pic'je:

Afbeeldingslocatie: http://www.fjun.com/etzonioclan/vince/vince/iewmp.jpg

(dit is dus het stuk in mijn explorer waar normaalgezien het filmpje of geluid zou moeten afgespeeld worden)

Is er hier een oplossing voor?
Ik heb WMP 9 en IE 6

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Moet je is proberen om standaard filmpjes af te laten spelen in een andere player, of de gehele player, n iet in IE zelf

E-Developing

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
Bij de instellingen van IE staat nochtans geen filpjes afspelen in browser of zoiets :/

en dan nog doet hij dit :/

Iemand enig idee?

Verwijderd

Hallo,

Bij mij in IE 6.0 staat boven in de knop media (kan ook via "beeld", "Explore-balk", "Media".) Hierdoor krijg ik een windows media browser in mijn explorer browser toegevoegd! Bij mijn weten was dit bij de voorgaande IE versies ook zo.v

Is dit wat je wilde?

Twiggy

Ps Is het overigens wel WMP? Kan het geen realplayer of quicktimeplayer zijn of zo?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 00:40 ]

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
Met de knop 'media' krijg je een balk links met informatie op omtrent media en een media speler. Maar zoals je ziet op de screenshot, is het werkelijk een speler geïntegreerd op de pagina (zoals quicktime) en dat werkt niet.

Verwijderd

Welke pagina praten we over, kan ik ook eens kijken hoe het bij mij gaat. Overigens blijft ik nog steeds gevoel hebben bij een ander soort player (misschien flash (macromedia) player (had ik nog niet genoemd)) Heb je die gratis players wel geinstalleerd?

Twiggy

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
ja, alle¨players heb ik geïnstalleerd staan :)

De pagina is overiges een filmpje op

www.wijfzonderlijf.be

Het is een website waarop users grappige dingen en babes posten. Daarbij horen ook filmpjes en muziekbestanden.

Verwijderd

Leuke pagina overigens!

Ik heb gekeken en bij mij werkt het normaal. Het *.swf filmpje (bijvoorbeeld van de motorrijders) wordt normaal in het midden van de pagina afgespeeld met windows media player (bij mij versie 9.) Heb nog dit gevonden via google:

When you click a Video-Link, nothing is going on
or you see the Window "file download"
and mediaplayer is not starting

Problem: No mediaplayer installed or wrong

Solution: Reinstall windows media player (or update to last version.)

Succes 8)7

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
Opnieuw installeren helpt dus niet :/

tis niet echt een link, tis meer een geïntegreerd bestand. Mijn vraag is nu: kan je dat bestand gewoon downloaden vanop de pagina en hoe?

Verwijderd

De allerbeste wensen voor 2004!

Jammer dat het niet lukt (toch komt je probleem mij bekent voor en heb ik dat ook eens gehad, hoe op te lossen???? Geen ideen meer als je al eens een reintstall van mediaplayer hebt gedaan en je naar ik aanneem met versie 9 werkt (moet minimaal versie 7 zijn las ik ergens.)

Vanmorgen nog even op de sit geweest. Het bericht van "The Don" girl next door. Als ik met rechts op de mediaplayer klik, kan ik zien dat de bron van het filmpje in dit geval

http://elishacuthbertforum.com/movies/girlnextdoor.wmv

is. Binnen windows mediaplayer kan ik via bestand, url openen, dit filmpje ook bekijken. Geeft dit een antwoord op je vraag?

Twiggy

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
Wel, dit doe ik nu ook zo om toch het filmpje te kunnen zien.

Maar ik vind het gewoon onhandig als ik iedere keer de bron van de pagina moet opvragen, dan de url moet kopiëren om het filmpje te bekijken.

Ik zou het veel handiger vinden moest ik het gewoon kunnen afspelen :)

Verwijderd

Ben ik volledig met je eens.

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
*kick*

Het werkt nog steeds niet. Nu heb ik Mozilla Firebird geïnstalleerd, en ik krijg een error dat de windows media player plugin een fout maakt of iets dergelijk als ik een pagina met een filmpje op probeer te openen :/

Herinstalleren van de media player heb ik al verschillende keren gedaan, en een volledige herinstall is geen optie.

Nog iemand een idee? :(

• ETzPliskin

ETzPliskin

Topicstarter
*klein kickje*

:/

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:58

Snuffel

Vroem!

*superkick*

Ik heb exact ook dit probleem, en weet niet wat de oplossing is. Kan ook weinig vinden, buiten dit topic. Dus... iemand een oplossing al?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Pagina: 1