Toon posts:

Wat nu? ISDN of internet via de schotel?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Wij thuis hebben geen kabel en hebben pas te horen gekregen dat we ook geen adsl krijgen, behoorlijk balen dus, want internetten via de telefoon schiet echt niet op en is ook best prijzig. Nu zijn we op zoek naar een andere mogelijkheid. Na het een en ander gelezen te hebben, lijkt internet via de schotel ook niet ideaal. Wat denken jullie: internet via de schotel of ISDN?
Alvast Bedankt!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Geen idee waar je woont, maar ik meen dat ze in Twente ook draadloos internet hadden. :) Er zijn nog heel aparte regionale projecten te vinden.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
[search=schotel internet]
[search=isdn flatfee]

Ik heb zoeen vermoeden dat je hier een enorme database met informatie tegenkomt. ;)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Welkom op GoT.....

Hierover zijn er diverse vragen geweest. Komt er op neer dat via de schotel behoorlijk prijzig is.

Eenvoudig de search gebruiken levert de volgende resultaten op

ARME AOW’er

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:42

Wokschotel

Op 6 wielen

Schotel=traag en duur; bovendien heb je bijna altijd (tenzij je 2-way satteliet neemt voor veel $$$$) een upstreamverbinding nodig. Ik zou het dus gewoon bij ISDN houden of op zoek gaan naar iets draadloos (zie search voor verschillende projecten)

Maar je woont te ver van een centrale ofzo? KPN gaat namelijk in alle centrales in Nederland ADSL aanbieden, maar als je te ver woont (of in een vage nieuwbouwwijk) houdt het idd op.

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 09:59

Wekkie

Yeah

Nog even ter vermelding, als je internet via de schotel neemt houd er dan rekening mee dat je hier niet mee kan online gamen, want de ping zal veel te hoog zijn!
Met ISDN is dit echter goed te doen.

I've got a feeling...

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:53
Wekkie schreef op 29 december 2003 @ 19:43:
Nog even ter vermelding, als je internet via de schotel neemt houd er dan rekening mee dat je hier niet mee kan online gamen, want de ping zal veel te hoog zijn!
Met ISDN is dit echter goed te doen.
Met isdn is dit inderdaad goed te doen,mijn ervaring met 2.5 isdn is goed verlopen
pings waren op zijn hoogst 80 a 90, mits je een goeie server pakt en laagst 50, dit valt enorm mee. Ik heb zelf inmiddels vanaf 9-12-2003 adsl lite van wanadoo, bevalt prima....

suc6 verder met het zoeken naar een goeie verbinding ....

Twitch: Phyloni1

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Hoi Boeh007, welkom op GoT. Graag wil ik je even laten kennismaken met de policy die hier op dit forum geldt, jouw topic voldoet daar namelijk niet helemaal aan.
Er wordt van je verwacht dat voordat je een topic opent je zelf e.e.a. aan vooronderzoek verricht, om te voorkomen dat we tig topics over hetzelfde krijgen, waarin iedere keer dezelfde antwoorden gegeven zouden moeten worden.

Jouw vraag is al diverse malen eerder langsgekomen, je kunt de topics hierover terugvinden door te [search=schotel internet] of te [search=isdn flatfee].

Wil je om wat beter bekend te raken met het beleid hier Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) doorlezen ajb?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.