Hallo allemaal,
Ik heb een AMD Athlon XP 2100+ met GForce 4 MX 420 en
Creative Soundblaster Audigi. Ik draai op Win XP Professional.
Deze pc sluit alleen om de haverklap af (zelfs als er niemand achter zit!) en dan krijg ik zon blauw scherm. Ik heb de meldingen opgeschreven:
* IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x24 nv4_mini.sys
* "......................................" 0xD1 ".............."
* "......................................" 0x05 win32k.sys
* PAGE FAULT IN UNPAGED AREA 0X50 NETBT.SYS
En nog een paar bsod's zonder specificatie.
het bestand nv4_mini.sys is iets van men videokaart de drivers zijn up to date en zelfs heb ik die speciale versie van deze site erop.
ik ben al ongeveer een maand bezig met de Knowledge Base van XP aan het doorzoeken en met het doorworstelen van het forum op deze site! Ik heb er dus al het voor mij mogelijk aan gedaan! Ik snap er nu langzamerhand niks meer van en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!
ps. ik heb 15 uur lang memtest86 gedraaid en kreeg geen error, dus ik neem aan dat het geen brak geheugen is!
alvast heel erg bedankt!!!
Ik heb een AMD Athlon XP 2100+ met GForce 4 MX 420 en
Creative Soundblaster Audigi. Ik draai op Win XP Professional.
Deze pc sluit alleen om de haverklap af (zelfs als er niemand achter zit!) en dan krijg ik zon blauw scherm. Ik heb de meldingen opgeschreven:
* IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL 0x24 nv4_mini.sys
* "......................................" 0xD1 ".............."
* "......................................" 0x05 win32k.sys
* PAGE FAULT IN UNPAGED AREA 0X50 NETBT.SYS
En nog een paar bsod's zonder specificatie.
het bestand nv4_mini.sys is iets van men videokaart de drivers zijn up to date en zelfs heb ik die speciale versie van deze site erop.
ik ben al ongeveer een maand bezig met de Knowledge Base van XP aan het doorzoeken en met het doorworstelen van het forum op deze site! Ik heb er dus al het voor mij mogelijk aan gedaan! Ik snap er nu langzamerhand niks meer van en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!!
ps. ik heb 15 uur lang memtest86 gedraaid en kreeg geen error, dus ik neem aan dat het geen brak geheugen is!
alvast heel erg bedankt!!!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 18:11 ]