DnD webbased online spelen *

Pagina: 1
Acties:

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
hoi nog een keer maarweer,

ik had net een topic in elkaar gezet, maar er werd tegen me gezegd dat het als spam kon overkomen, dus moest ik ff een nieuwe maken, prima.

waar het dus om ging was dat ik sinds kort niet meer met me vaste groepje in nijmegen dungeons and dragons kan spelen, en als oplossing heb ik een forum gemaakt waar ik daar verder kan spelen. ik heb dit vaker gezien op andere fora, maar ik heb dat toch altijd maar vreemd gevonden. ik heb via een mod een dobbel systeem op het forum gezet, zodat dat geen probleem meer is, alleen ik vroeg me af wat nou duidelijke regels zijn, daarom ben ik dus hiero.

ik wil dus aan mensen vragen wat voor een extra regels er komen als er via een forum word gespeeld, en hoe worden bepaalde situaties behandelt. zijn hier menen die meer ervaring hebben, en kennen jullie andere fora waar het zo word gedaan?

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 18:16 . Reden: Geen links dus :) ]

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2025

Bosmonster

*zucht*

Naam van je topic is beetje ongelukkig gekozen.. er is namelijk een spel in ontwikkeling onder de naam Dungeons & Dragons Online (MMORPG van Turbine Entertainment).

Had ook gehoopt hier een mooie openingspost van te gaan zien ofzo, maar geloof dat het over iets anders gaat :)

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 29-12-2003 18:16 ]

• Schizoveen
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2021
Bosmonster schreef op 29 december 2003 @ 18:15:
Naam van je topic is beetje ongelukkig gekozen.. er is namelijk een spel in ontwikkeling onder de naam Dungeons & Dragons Online (MMORPG van Turbine Entertainment).

Had ook gehoopt hier een mooie openingspost van te gaan zien ofzo, maar geloof dat het over iets anders gaat :)
sorry, dat was voor mij compleet onbekend, en ik zie dat de topic titel al aangepast is.