Toon posts:

Vage Word Bug??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel lang een probleem met Word (wie niet?)

Als ik een page-break maak, en de volgende pagina begin met heading1, is de laatste regel van de vorige pagina ook heading1 geworden. Dit levert allerhande ellende op bij verschuiven van tekst enzo.

Ik vind het moeilijk te geloven dat deze bug er nog steeds niet uit is gehaald, of misschien zit ik er wel gehelemaal naast en is het een heuse feature? :)

Wie weet er meer van?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 17:41:

Als ik een page-break maak, en de volgende pagina begin met heading1, is de laatste regel van de vorige pagina ook heading1 geworden. Dit levert allerhande ellende op bij verschuiven van tekst enzo.

Ik vind het moeilijk te geloven dat deze bug er nog steeds niet uit is gehaald, of misschien zit ik er wel gehelemaal naast en is het een heuse feature? :)

Wie weet er meer van?
Ik weet er helaas maar weinig van. Ook ik zit regelmatig te kl*ten om m'n documenten netjes op orde te krijgen zonder dat Word de boel gaat verzieken.

Wat wel eens wil helpen in jouw geval is eerst een enter geven voordat je een pagebreak toevoegt.

* WFvN baalt gruwelijk van Word en gebruikt liever WordPerfect... mja, noodgedwongen moet hij Word gebruiken omdat die op het werk gedraaid wordt

Verwijderd

ikke niet 8) Probeer open office eens gratis enzo. Ok hier heb je niet veel aan, maar toch is open office de moeite waard en die heeft deze ellende niet. :)
omdat die op het werk gedraaid wordt
Open office is compatible met word 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 17:45 ]