Toon posts:

Mail server Tiscali doet vreemd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ADSL Basic abbonement bij Tiscali al ruim wat jaartjes. Maar goed nu heb ik sinds twee dagen opeens problemen met mijn mail.

Elke keer al ik mail ophaal dan crasht 'de server' bij het 12e bericht. En ik kan ook steeds maar die eerste twaalf berichten ophalen die dus ook steeds hetzelfde zijn.

Hij geeft de volgende foutmelding:
Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'pop3-5.tiscali.nl', Server: 'mail.tiscali.nl', Protocol: POP3, Server Response: '+OK 668 bytes', Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F
Ik heb al verschillende andere servers geprobeerd maar ook dat heeft niet mogen baten, firewall, virusscanner alle meuk uitgezet, maar ok verhielp niets. Andere poorten voor inkomend gebruikt, SSL aan, SSL uit het heeft allemaal geen zin. Verder staat er op de Tiscali site nergens iets over een storing of iets dergelijks..

Ik haal mijn mail op via Outlook Express(6), heb verder ook alle security updates en patches voor Internet Explorer gedownload. Heb het overigens ook nog eens op twee verschillende systemen geprobeerd, eentje waar WinXP pro op draait en eentje met Win98, maar zonder resultaat..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 17:39 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Heb je met tiscali zoiets als webmail? log eens in, en kijk eens naar dat 12e bericht, wellicht is het een enorm groot mailtje van iemand?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

Brrrr, dat is inderdaad de meeste vage error die je kan krijgen.

- Firewall uit
- Account opnieuw aanmaken in OE
- Inderdaad via webmail kijken en alle onnodige e-mail + sowieso de 12e verwijderen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Icey schreef op 29 december 2003 @ 17:39:
Heb je met tiscali zoiets als webmail? log eens in, en kijk eens naar dat 12e bericht, wellicht is het een enorm groot mailtje van iemand?
http://webmail.tiscali.nl

Ik gebruik overigens pop3.tiscali.nl als POP3-server, terwijl jij (zo te lezen) mail.tiscali.nl gebruikt?

Vergeten: ik heb eigenlijk nooit problemen met de mailserver van Tiscali (en ik geloof dat ik een van de weinigen ben :X).

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 29-12-2003 23:59 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||