Ik heb een ADSL Basic abbonement bij Tiscali al ruim wat jaartjes. Maar goed nu heb ik sinds twee dagen opeens problemen met mijn mail.
Elke keer al ik mail ophaal dan crasht 'de server' bij het 12e bericht. En ik kan ook steeds maar die eerste twaalf berichten ophalen die dus ook steeds hetzelfde zijn.
Hij geeft de volgende foutmelding:
Ik haal mijn mail op via Outlook Express(6), heb verder ook alle security updates en patches voor Internet Explorer gedownload. Heb het overigens ook nog eens op twee verschillende systemen geprobeerd, eentje waar WinXP pro op draait en eentje met Win98, maar zonder resultaat..
Elke keer al ik mail ophaal dan crasht 'de server' bij het 12e bericht. En ik kan ook steeds maar die eerste twaalf berichten ophalen die dus ook steeds hetzelfde zijn.
Hij geeft de volgende foutmelding:
Ik heb al verschillende andere servers geprobeerd maar ook dat heeft niet mogen baten, firewall, virusscanner alle meuk uitgezet, maar ok verhielp niets. Andere poorten voor inkomend gebruikt, SSL aan, SSL uit het heeft allemaal geen zin. Verder staat er op de Tiscali site nergens iets over een storing of iets dergelijks..Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: 'pop3-5.tiscali.nl', Server: 'mail.tiscali.nl', Protocol: POP3, Server Response: '+OK 668 bytes', Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F
Ik haal mijn mail op via Outlook Express(6), heb verder ook alle security updates en patches voor Internet Explorer gedownload. Heb het overigens ook nog eens op twee verschillende systemen geprobeerd, eentje waar WinXP pro op draait en eentje met Win98, maar zonder resultaat..
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 17:39 ]