Toon posts:

Adapter voor MZ-N10

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een MZ-N10 als vervanger voor mijn MZ-R35 (die problemen ging geven)
De Minidisc is voor me meegebracht uit Amerika en dus zit er een adapter bij die niet werkt voor Nederland Wie kan mij het typenummer van de nederlandse adapter geven?
Die ik nu heb is een AC-ES605K met een input:AC120V 60 Hz en een output van DC6V 500 mA.
Ik vermoed dat een goede electronicazaak mij wel aan een geschikte adapter kan helpen maar als het mij lukt om een originele Sony er bij te kopen lijkt met dat wel fijner.
Ook zou ik graag wat bladzijden uit de nederlandse handleiding willen kopiëren. Wie heeft er tips voor mij?

Verwijderd

De handleiding valt te downloaden en verder zou je bijv een winkel kunnen binnenlopen en gewoon de adapter bestellen toch ? :+

Wat doet dit in software algemeen btw ? LOL ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 17:31 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 17:21:
Die ik nu heb is een AC-ES605K met een input:AC120V 60 Hz en een output van DC6V 500 mA.
Ik vermoed dat een goede electronicazaak mij wel aan een geschikte adapter kan helpen maar als het mij lukt om een originele Sony er bij te kopen lijkt met dat wel fijner.
Ook zou ik graag wat bladzijden uit de nederlandse handleiding willen kopiëren. Wie heeft er tips voor mij?
Ehmm.. voor het eerste stukje, heb je zelf al genoeg info lijkt me zo, en die handleiding, tsja, probeer Sony eens ? Die hebben vast die handleiding wel voor je, vaak staat dat soort informatie ook wel op een website ergens te lezen ;)

Verder hoort die topic totaal nietn in Software Algemeen thuis, ik mis namelijk de binding met software.
Zo'n tpic hoort beter in Audio, Video & HiFi Forum thuis, maar ook daar verwachten ze wat eigen initiatief, en dat je daarover beschikt, laat je niet echt blijken uit dit topic.
Daarom , een slotje.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.