GF4 tv-out

Pagina: 1
Acties:

• TheSixkiller
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

TheSixkiller

Angorageiten.nl

Topicstarter
als ik van mijn GForce 4 MX 420 met Nvidia Drivers probeer de Tv-out in te schakelen kan dit niet omdat het vinkje voor de desbetreffende optie is uitgeschakeld.

met een andre kaart bv GF2MX kan ik gewoon selecteren welke output ik wil, als ik dit kan instel op TV dan heb ik gewoon het beeld niet op mijn monitor maar op de TV.

als ik nieuwste drivers installeer van Nvidia dan krijg ik bij het gaan naar het tabblad "Nvidia GF4" bij Eigenschappen van beelscherm een fatale fout!
er staat "NVCPL - ONHERSTELBARE FOUT" daarna "RUNDLL32.EXE fatale fout"

als ik Tv-Tool installeer dan kan ik ook niet kiezen voor output van TV wel gewoon van de monitor.

Wie heeft dit mischien vaker gehad en wie kan mij helpen dit op te lossen ik zou graag de tv-out werkend hebben

Verwijderd

zou eens proberen je drivers te verwijderen en opnieuw te installeren gezien die foutmeldingen..

• TheSixkiller

TheSixkiller

Angorageiten.nl

Topicstarter
dat had ik al geprobeerd.

opzich is dat meestal het eerst wat ik probeer met zoiets...net als mening ander |:(

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

misschien beetje domme reply, maar heb je de tv aangesloten op de tv-out?
want met nview2 bijv. krijg ik niet eens de opties voor tvout als er geen tv op zit aangesloten.

• jellywoods
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ik heb nu ook een GF (ti4600) en daar crashte dat gedeelte van de software ook. Wat ik heb gedaan, is de drivers gedeinstalleerd, kaart eruit halen, kaart erin doen, windows zelf de hardware laten detecteren, drivers van de cd halen die je erbij hebt gekregen, en dan de nieuwste drivers van Nvidia eroverheen installeren. Nu werkt het weer :*) (bij mij althans)

• TheSixkiller

TheSixkiller

Angorageiten.nl

Topicstarter
pokeran schreef op 29 december 2003 @ 16:40:
misschien beetje domme reply, maar heb je de tv aangesloten op de tv-out?
want met nview2 bijv. krijg ik niet eens de opties voor tvout als er geen tv op zit aangesloten.
ja dit is aangesloten, en ik heb het al geprobeerd met de S-video en met de.......(die andere ben de naam kwijt, zo'n zwarte uitgang)

maar met alle 2 werkt het gewoon niet.

[ Voor 46% gewijzigd door TheSixkiller op 29-12-2003 16:53 ]

Pagina: 1