Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Het kan wel, net als het verlengen van je kabel maar de prestaties en betrouwbaarheid gaan hard achteruit.
Met een koppelstukje werkt prima hoor. Nog nooit problemen gezien.Jazzy schreef op 29 december 2003 @ 16:05:
Je kunt twee dingen doen, een andere kabel leggen of een hub/switch plaatsen. Je kunt niet die koppelstukjes voor ISDN kabel gebruiken.
Het kan wel, net als het verlengen van je kabel maar de prestaties en betrouwbaarheid gaan hard achteruit.
Hoezo dat, als je in de winkel bent en je koopt voor een x aantal meter (boven de 20 of sow) krijg je dan ook prestatie verlies?Jazzy schreef op 29 december 2003 @ 16:05:
Je kunt twee dingen doen, een andere kabel leggen of een hub/switch plaatsen. Je kunt niet die koppelstukjes voor ISDN kabel gebruiken.
Kan het wel met een netwerk stopcontact?
[ Voor 5% gewijzigd door Meneer aard op 29-12-2003 16:11 ]
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Het heeft niet met de lengte te maken (zolang je niet boven de 185 100 meter uit komt tenminste) maar wel met de kwaliteit van de verbinding.Meneer aard schreef op 29 december 2003 @ 16:10:
Hoezo dat, als je in de winkel bent en je koopt voor een x aantal meter (boven de 20 of sow) krijg je dan ook prestatie verlies?
Zelfde verhaal, zal waarschijnlijk wel werken maar is niet de goede oplossing. Vraag me niet naar de achterliggende theorie maar het komt nogal nauw hoe je het doet. Vergelijk het met de volgorde van de aders, als je die gewoon per aderpaar 1-op-1 aansluit dan zal het best wel werken en bij korte lengtes (1 tot 3 meter) zul je er misschien nog weinig last van hebben. Bij grotere lengtes zul je merken dat je packetloss krijgt en niet meer de volle snelheid kunt halen.Kan het wel met een netwerk stopcontact?
[ Voor 3% gewijzigd door Jazzy op 29-12-2003 16:30 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
heb ik nog nooit een pakketje daarom verloren.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!