Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

websites via sms aanmelden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb nu enige tijd door de forums zitten speuren en kan helaas (nog) niet vinden wat ik zoek.
Ik ben op zoek naar een sms dienst, waar bij bezoekers een nieuwe website via SMS kunnen aanbieden.
Ik heb dit al eens eerder gezien op internet, maar kan helaas niet vinden wie zoiets verzorgt.

Het doel is eigenlijk het volgende, iemand wil een website op mijn pagina aanmelden, dit kan normaal via de email, maar ik wil dit nu laten doen door een betaalde SMS. Waarbij bijvoorbeeld de provider een gedeelte van de inkomsten kan verkrijgen en de webbeheerder ook een gedeelte krijgt.

Kan iemand mij een goede tip geven ?

alvast bedankt

Wilco

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
De enigste manier die ik weet voor zoiets is dat je een 4 cijferig nummer aanvraagt zoals TMF, Yorin enz. allemaal heeft. Dan kunnen jouw gebruikers namelijk een sms sturen naar bijvoorbeeld 1234 en daar kun jij dan mee doen wat je wil.

Maar dit kost een aardige duit en ik denk niet dat dit je bedoeling is. Wil je toch eens kijken wat zoiets kost kijk dan eens naar een www.clubmessage.nl. Er zullen er denk wel bij zijn die goedkoper zijn maar voor een indicatie :)

Denk er ook over na dat niet iedere gebruiker bereid is te betalen voor het aanmelden van een website als het ook gratis kan met email.

[ Voor 1% gewijzigd door ProgrammerX op 29-12-2003 22:30 . Reden: url ff gefixt ]

Verwijderd

wow... die is duur....
tweakers had laatst met de beurs ook een sms service.... die gasten waren een stuk goedkoper.... had er ook naar geinformeerd toen....

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

www.mobilemoney.biz kan je vast wel helpen.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-11 22:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

ook bied www.hotsms.com deze diensten aan.

Sommige mensen....

Verwijderd

Als je een gsm aansluit op je pc dan kan je het dmv PHP (en een dll uitlezen naar de gsm toe) alle smsjes binnenkrijgen (en ook weer opslaan in een MySQL database of andere handelingen). Ik meen dat je voor smsen op een gewoon toestel kan werken, maar het kan ook goed zijn dat je voor betaalde sms een ander nummer moet hebben, bv een 4 cijferig nummer ( zoals ProgrammerX al aangaf).

Verwijderd

Je hebt hiervoor een 4 cijferig nummer nodig, deze zijn bedoeld voor reverse-billing. Er zit nog onderscheid tussen een eigen nummer (neem van mij aan, dat is best duur :)), en een shared nummer (wat een stuk goedkoper is).

Als je deze link is volgt vind je denk ik wel wat: http://www.google.nl/sear...ms+nederland+diensten&lr=
Pagina: 1