Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

De HCC is weer over, behalve in de PW

Pagina: 1
Acties:

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik wilde wat opzoeken in de Pricewatch, en ik zag het volgende zinnetje nog staan:
Tijdens de HCC Dagen houdt Tweakers.net een HCC-editie van de pricewatch bij. Deze HCC Pricewatch kan op deze pagina geraadpleegd worden.
Dat lijkt mij nu, meer dan een maand na de HCC, weer overbodig.
Net als de HCC pricewatch zelf, ik denk niet dat die nog veel bezocht gaat worden.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Die zin heeft er geloof ik altijd al gestaan? Ik kwam 'm iig ook al geruime tijd voor de HCC tegen. :?

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Renegade schreef op 29 december 2003 @ 15:57:
Die zin heeft er geloof ik altijd al gestaan? Ik kwam 'm iig ook al geruime tijd voor de HCC tegen. :?
Geen idee, nooit op gelet.

Een paar weken van tevoren de HCC-PW openen om wat reclame er voor te maken is wel nuttig, en daarna een paar weken laten staan om jezelf voor je hoofd te kunnen slaan omdat het een paar stands verder goedkoper was is leuk, maar wat moet je er nu mee?

Prijzen van hardware veranderen snel, en wat moet je nu met de HCC-prijzen van een maand geleden?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 07:57

creative8500

freedom.

Resistor schreef op 29 december 2003 @ 16:04:
[...]

Geen idee, nooit op gelet.

Een paar weken van tevoren de HCC-PW openen om wat reclame er voor te maken is wel nuttig, en daarna een paar weken laten staan om jezelf voor je hoofd te kunnen slaan omdat het een paar stands verder goedkoper was is leuk, maar wat moet je er nu mee?

Prijzen van hardware veranderen snel, en wat moet je nu met de HCC-prijzen van een maand geleden?
Het stoort niet, en gratis het hele jaar reclame maken kan nooit kwaad. ;)

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:19
Het is meer dat de HCC pricewatch, technisch gezien, niet zo makkelijk van Tweakers.net los te koppelen valt. Volgend jaar komen de HCC dagen bovendien weer dus is weggooien ook helemaal niet nodig ;).

Je hebt gelijk dat de melding dat het ding bestaat op dit moment niet erg zinnig is, maar het is maar een klein zinnetje dat je makkelijk kunt negeren. De personen die de rechten hebben dergelijke dingen aan te passen zijn bovendien druk met allerlei andere dingen dus je moet niet verbaast zijn als het tot volgend jaar niet bovenaan het prioriteiten lijstje heeft gestaan :).

http://twitter.com/randalpeelen

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Je hoeft alleen maar de directe link weg te halen, dat viel mij op.

Jullie hebben die warezcollectie ook goed verborgen ;) :+

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 15:41
Resistor schreef op 30 december 2003 @ 10:11:
Je hoeft alleen maar de directe link weg te halen, dat viel mij op.

Jullie hebben die warezcollectie ook goed verborgen ;) :+
Warez? waar? wat weet jij meer dan ik? O-)

Op t.net wordt warez niet toegestaan, dus mocht je ergens warez tegenkomen schroom dan niet en meld het :)

[ Voor 17% gewijzigd door Teckna op 30-12-2003 10:52 ]

Pagina: 1