Toon posts:

boinc en een MF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou het gaat nu dan echt gebeuren ( als de verhalen kloppen ) Boinc gaat volgende maand van start ( waar heb ik dit toch vaker gehoord ??? )

Nu is mijn ideetje van , om Boinc te beginnen met een UF van DPC dus een Ultra FLush..

Bv.

Iedereen die Boinc gaat doen 2 a 3 maanden niets flushen , mocht sparen mogelijk zijn bij boinc, om daarna bv op 1e paasdag de MF / UF te beginnen.. Kan de wereld weer eens kennismaken met DPC--power :D

Verwijderd

Strak plan soul alleen zijn er nog geen programma's om te sparen voor boinc zover ik weet :*)

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Je kan met de boinc client zelf wu's bufferen en waarschijnlijk dus ook sparen (als ik mij niet vergis), de vraag is alleen hoeveel je er dan nodig hebt.

Verwijderd

Je kunt aangeven voor hoeveel dagen je in voorraad wilt hebben, met de BOINC-client kun je dus wel bufferen :)
Ik vraag me alleen af hoe lang de WU´s "geldig" zijn, zou zonde zijn om WU´s in te sturen waar ze niets meer aan hebben, al is het voor een Ultraflush natuurlijk wel leuk >:)

Verwijderd

Count me in. :D

Moet dan wel de.. 5de mei gebeuren.. :P

*Hoe ironisch, bevrijdingsdag..

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 15:17:
Nou het gaat nu dan echt gebeuren ( als de verhalen kloppen ) Boinc gaat volgende maand van start ( waar heb ik dit toch vaker gehoord ??? )

Nu is mijn ideetje van , om Boinc te beginnen met een UF van DPC dus een Ultra FLush..

Bv.

Iedereen die Boinc gaat doen 2 a 3 maanden niets flushen , mocht sparen mogelijk zijn bij boinc, om daarna bv op 1e paasdag de MF / UF te beginnen.. Kan de wereld weer eens kennismaken met DPC--power :D
Voorlopig draait BOINC nog NIET. Als BOINC eenmaal gestart is dan gaan we eventueel bekijken hoe of wat. Ik denk dat het op dit moment nog helenaal niet aan de orde is, laten we eerst maar eens bezig zijn met BOINC en alles zonder problemen draaien.

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 20:55
Allemaal goeie ideeen. Al is het nog erg onduidelijk hoe die boinc client zich gaat gedragen, wat voor stats er zullen zijn, of het allemaal wel zo rechtlijnig zal zijn als met seti 1, enz ...
Maar niets houdt ons tegen om na de officiele start van BOINC enkele boinc clients doodleuk op hun eentje te laten grazen, teamloos en dus zonder de noodzaak om te bufferen. En om die dan op een nog af te spreken dag allemaal gelijktijdig te joinen bij DPC.
Het effect is voor de buitenwereld nagenoeg hetzelfde, maar voor de deelnemers lijkt het me een stuk veiliger, of minstens betrouwbaarder.
En mits goeie afspraken en ditto scripts kunnen er zelfs hidden stats gemaakt worden van die kudde kuddeloze koeien ... if you get my drift ;)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:10
_/-\o_ ColdRain _/-\o_

Wereld-idee zonder al te veel risico met verloren WU's e.d. :)

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 22:53

Mist

Een gevaar op de weg

Mja leuk idee, maar is het wel verstandig? Met de start van BOINC komt er wellicht eea aan publiciteit wat nieuwe deelnemers oplevert waarvan sommigen zich bij teams zullen gaan voegen. Dan kun je volgens mij beter meteen hoog in de rankings staan dan pas na een paar maanden.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Verwijderd

Topicstarter
ColdRain schreef op 29 december 2003 @ 21:21:
Allemaal goeie ideeen. Al is het nog erg onduidelijk hoe die boinc client zich gaat gedragen, wat voor stats er zullen zijn, of het allemaal wel zo rechtlijnig zal zijn als met seti 1, enz ...
Maar niets houdt ons tegen om na de officiele start van BOINC enkele boinc clients doodleuk op hun eentje te laten grazen, teamloos en dus zonder de noodzaak om te bufferen. En om die dan op een nog af te spreken dag allemaal gelijktijdig te joinen bij DPC.
Het effect is voor de buitenwereld nagenoeg hetzelfde, maar voor de deelnemers lijkt het me een stuk veiliger, of minstens betrouwbaarder.
En mits goeie afspraken en ditto scripts kunnen er zelfs hidden stats gemaakt worden van die kudde kuddeloze koeien ... if you get my drift ;)
perfect idee :D count me dan maar in voor deze optie MITS boinc SGI bestendig is .

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Boerenzoon denkt; MF? Massey Ferguson?
Maar nee..... B)

Verwijderd

Topicstarter
pEeDy16 schreef op 29 december 2003 @ 22:27:
Boerenzoon denkt; MF? Massey Ferguson?
Maar nee..... B)
wie ?? wat ?? massage door ferguson ?? die met die grote (.) (.) ????

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 23:04:
[...]

Hoor ik daar grote ( 0 )( 0 ) ???
Misschien dat BOINC toch nog iets voor mij is..... :P

[ Voor 11% gewijzigd door Xaverius op 29-12-2003 23:21 ]

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 23:04:
[...]

* Fear-factoR is confused
zoeken onder Massey Ferguson via google levert dit op :?
Afbeeldingslocatie: http://www.north-texas-antique-tractor-and-engine-club.org/massey-ferguson-600.jpg
beetje pijnlijk lijkt me, ik doe niet meer mee laat boinc maar over aan de zwaargewichten :P

edit: maar ff serieus, we kunnen toch met een vaste groep oude seti-ers afspreken om een flinke tijd te sparen (en misschien zelfs op spectaculaire wijze de eerste mijlpaal voor dpc neer te zetten).
Het lijkt me dat er genoeg leden binnenkomen als het project begint als we een fp krijgen op t.net wanneer het project begint.

[ Voor 27% gewijzigd door Fear-factoR op 30-12-2003 00:31 ]

Verwijderd

Cruchen de "afwezige" leden straks even veel als de "anwezige" leden, waardoor we opeens bovenaan staan.. >:)

..na de join van de "afwezige" met de "aanwezige" leden he.. :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 12:51 ]

Verwijderd

/me gaat ook boincken, en doet mee aan de MJ (Mega Join)
Alleen ik heb nog niet veel vertrouwen in de start de volgende maand gezien het grote aantal critical en high bugs dat nog open staat. Zie ook hier
en en hier. Maar het zijn er nu alweer minder dan enkele dagen geleden, dus wie weet.

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Verwijderd schreef op 30 december 2003 @ 13:19:
/me gaat ook boincken, en doet mee aan de MJ (Mega Join)
Alleen ik heb nog niet veel vertrouwen in de start de volgende maand gezien het grote aantal critical en high bugs dat nog open staat. Zie ook hier
en en hier. Maar het zijn er nu alweer minder dan enkele dagen geleden, dus wie weet.
Helemaal mijn idee, eerst aan de gang en dan "tactieken" bespreken.

Als mensen alvast een "sneak group" willen vormen moeten ze dat natuurlijk zelf weten. ;)
Pagina: 1