Toon posts:

Sagem MW 936 repareren ?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Er ligt hier al een jaar of zo een oude sagem MW 936 in me bureau, ik weet ook echt niet meer hoe ik er aan kom. Maar ik weet nog wel dat ie het aan begin niet deed, want ik wist de pincode niet, en ook het telefoonnummer niet. Toen heb ik lopen kl*ten met een datakabel dus software erop flashen enzo, dat ging allemaal niet. Toen heb ik gebeld met Dutchtone, dat werkte wel, ik kreeg de PUK code zodat ik hem kon unlocken. Hij werkte toen perfect, maar ik wilde hem eigelijk simlock vrij maken, ik had de code daarvoor ook gekregen van dutchtone, maar toen ik die in wilde voeren kwam er een geheugenfoutmelding |:( Dus er zit ergens in de ROM een fout. Toen heb ik van iemand anders via internet een bios geregeld en erin geflashd, maar nu zegt ie elke keer bij het opstarten dat er geens sim kaart in zit, terwijl die er wel in zit. Nu wilde ik het weer 's proberen, dus misschien heeft iemand nog tips? En weet iemand sites waar je software kan downloaden om telefoons te repareren? Of zou ik er gewoon mee naar de winkel moeten gaan?

bvb dank, greetz Dust

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:41

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Als het geheugen in de telefoon zelf brak is kun je er waarschijnlijk niet veel meer aan doen.
Als er tijdens het flashen iets fout is gegaan ku je proberen om nog een keer de software erop te zetten.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.