Probleem met internet delen.

Pagina: 1
Acties:

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo,

Ik heb al 2 jaar mijn internet gedeelt via winroute lite, voorheen pro versie maar die werkt opeens niet meer.. (vaag :/) Maarja daar gaat het nu dus niet over..
Mijn online games hebben tot nu toe altijd gewerkt met winroute, maar nu ging ik dus van cs 1.5 over naar cs 1.6 op steam.
En ik kan dus geen 1 server joine, wat blijkt nou: zodra ik steam opga zijn er bij winroute (op de server) 400 connecties aanwezig, het limit dus!
Dus vandaar dat ik geen server kan joine.. op een of andere manier maakt steam 400 connecties aan waardoor hij dus niet meer naar een server toe wil gaan..
War kan ik hieraan doen? Is dit normaal bij steam? (heb trouwens net geformateerd, dus windwows staat er fris op..)
En zoja dit normaal is bij steam.. Hoe ken ik dan het limit van 400 veranderen? :)

Greetz me,

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:34

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

de limiet van 400 connecties kan je bij winroute lite naar mijn weten niet veranderen(t is niet voor niets lite meen ik...) dat de 400 connecties door steam worden veroorzaakt kan hem zitten in de server lijst, als je die refresht maakt ie voor elke server een connectie om pingtijden etc up-to-date te houden, dit kan vrij snel heel veel connecties opleveren.

oplossingen:
- koop een routertje (sweex oid werkt hier prima icm steam cs) kost niet eens zo heel erg veel en t maakt t er een stuk simpeler op
- gebruik andere software die meer connecties aan kan, welke? geen idee, misschien dat adneren suggesties hebben of gebruik even de search en/of google om routing proggies te vinden.

succes!!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:12

Korakal

Up up up!

IT > NT

topicstarter: 'groeten' onder je post zetten is niet nodig :) als je het toch wil doen, gebruik daar dan ajb je sig voor.

Verwijderd

naps schreef op 29 december 2003 @ 14:57:
Hallo,

Ik heb al 2 jaar mijn internet gedeelt via winroute lite, voorheen pro versie maar die werkt opeens niet meer.. (vaag :/) Maarja daar gaat het nu dus niet over..
Mijn online games hebben tot nu toe altijd gewerkt met winroute, maar nu ging ik dus van cs 1.5 over naar cs 1.6 op steam.
En ik kan dus geen 1 server joine, wat blijkt nou: zodra ik steam opga zijn er bij winroute (op de server) 400 connecties aanwezig, het limit dus!
Dus vandaar dat ik geen server kan joine.. op een of andere manier maakt steam 400 connecties aan waardoor hij dus niet meer naar een server toe wil gaan..
War kan ik hieraan doen? Is dit normaal bij steam? (heb trouwens net geformateerd, dus windwows staat er fris op..)
En zoja dit normaal is bij steam.. Hoe ken ik dan het limit van 400 veranderen? :)

Greetz me,
Probeer het eens met een ander software pakket! Wingate ... etc... er zijn veel van dit soort programma's. Maar als je met een software router wilt werken kun je beter voor Smoothwall of Freesco gaan Safe en simple! Trouwens vanaf windows 98 kun je je internet al delen dus ik weet niet wat jij op je servertje hebt staan. Of draai je winroute op een "client"?

Maar als ik jouw was dan zou ik eens op gaan rondneuzen voor een winroute 1.6 pro versie.