In ATX-middletowers (igg) hangt de voeding naast de cpu. Een echt grote cooler zal je er ik er dus zoiezo niet kwijt kunnen. En andere fans rond de cpu plaatsen is zo ook niet makkelijk. Zijn er mensen die dit probleem hebben opgelost? (Zonder een andere kast te kopen dus...) Thanx Tweakers...
Verwijderd
Ja het kappie van de voeding weg halen dan zuigt de fan van de voeding de lucht bij de CPU weg
Werkt bij mij ook
Werkt bij mij ook
Je kan het oplossen door een 8 of 9.2 cm fan in de kap van je voeding te zetten. Met een beetje mzzl hangt deze presies boven je cpu.
Deze fan zuigt de lucht dan direct bij je cpu weg en blaast hem door je voeding door de standaard fan van je voeding naar buiten.
De lucht verplaatsing van je voeding neemt ook behoorlijk toe, omdat er nu twee fans het werk doen.
Deze fan zuigt de lucht dan direct bij je cpu weg en blaast hem door je voeding door de standaard fan van je voeding naar buiten.
De lucht verplaatsing van je voeding neemt ook behoorlijk toe, omdat er nu twee fans het werk doen.
= TheGrimReaper op tweakers
Ik heb wellus een kast gezien met de voeding aan de buitenkant!
Dat is mischien ook een optie, gewoon de voeding andersom aan de achterkant van de kast monteren.
Dat is mischien ook een optie, gewoon de voeding andersom aan de achterkant van de kast monteren.
Verwijderd
de voeding uiteen halen en vanonder in je kast plaatsen me in het zijpaneel een goede fan . Kan je achter je CPU nog een 90 of 120 fan of 2 80 in plaats van die voeding zetten . Hed ek ook voor m'n broer gedaan . End ie voeding er vanachter ophangen is een kwestie van meten , boren en een stuk eruit halen voor de draden (wel aangeraden een fan bij te zetten )
Ik heb mijn voeding gewoon aan de buiten kant zitten.
Lekker cool en ziet er wel vreed uit, zo'n bobbel aan de achterkant.:)
Lekker cool en ziet er wel vreed uit, zo'n bobbel aan de achterkant.:)
Gewoon een Big Tower nemen. Dan zit de voeding nooit in de weg ( of je moet net de verkeerde hebben
).
Verwijderd
Ik heb precies het zelfde probleem, mijn voeding zit bij mij naast mijn processor.
(dit is echter niet bij elke midtower het geval)
Ik ga (als mijn kapotte imitatiedremel weer terug is van de gamma:() mijn voeding op mijn kast monteren..
Dan heb ik ook meteen een betere airflow:).
(dit is echter niet bij elke midtower het geval)
Ik ga (als mijn kapotte imitatiedremel weer terug is van de gamma:() mijn voeding op mijn kast monteren..
Dan heb ik ook meteen een betere airflow:).
Pagina: 1