Situatie: Ik kan 20 min op de pc van een kennis van mij. In die 20 min zou ik graag wat spy software installeren, zodat ik van bij mij thuis mee kan kijken wat hij doet. Ik zou ook graag kunnen browsen in zijn bestanden en kopieren naar mijn pc moest dat kunnen.
Ik heb een aantal problemen:
1. Ik ken een aantal programma's: realVNC, maar bij dit programma kun je niets doen zonder dat hij dat zal merken, omdat vanaf ik mijn muis zal bewegen, zijn muis over wordt genomen.
Zijn er andere programma's waarmee je kan meekijken en/of browsen zonder dat hij het zal merken.
2. Hij heeft adsl (skynet, belgie) en bij zo'n programma's heb je een ip nodig, adsl heeft een dynamisch ip
. Hoe kan ik zijn ip blijven weten. Ik zou liever geen dingen zoals no-ip enz. gebruiken.
Ik ben ook niet van plan om trojans te gebruiken enz.
Mvg
Ik heb een aantal problemen:
1. Ik ken een aantal programma's: realVNC, maar bij dit programma kun je niets doen zonder dat hij dat zal merken, omdat vanaf ik mijn muis zal bewegen, zijn muis over wordt genomen.
Zijn er andere programma's waarmee je kan meekijken en/of browsen zonder dat hij het zal merken.
2. Hij heeft adsl (skynet, belgie) en bij zo'n programma's heb je een ip nodig, adsl heeft een dynamisch ip
Ik ben ook niet van plan om trojans te gebruiken enz.
Mvg