Toon posts:

Iemand monitoren/spy'en

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Situatie: Ik kan 20 min op de pc van een kennis van mij. In die 20 min zou ik graag wat spy software installeren, zodat ik van bij mij thuis mee kan kijken wat hij doet. Ik zou ook graag kunnen browsen in zijn bestanden en kopieren naar mijn pc moest dat kunnen.

Ik heb een aantal problemen:

1. Ik ken een aantal programma's: realVNC, maar bij dit programma kun je niets doen zonder dat hij dat zal merken, omdat vanaf ik mijn muis zal bewegen, zijn muis over wordt genomen.
Zijn er andere programma's waarmee je kan meekijken en/of browsen zonder dat hij het zal merken.

2. Hij heeft adsl (skynet, belgie) en bij zo'n programma's heb je een ip nodig, adsl heeft een dynamisch ip :r . Hoe kan ik zijn ip blijven weten. Ik zou liever geen dingen zoals no-ip enz. gebruiken.

Ik ben ook niet van plan om trojans te gebruiken enz.

Mvg

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
met VNC kun je met de viewer ook zorgen dat je niks beinvloedt :) Overigens zijn de dingen die jij beschrijft onder de noemer 'trojan' en 'inbreuk op privacyrecht' te vatten.

[ Voor 46% gewijzigd door HunterPro op 29-12-2003 14:46 ]

Verwijderd

waarom wil je dat? en volgens mij is het illegaal als die kennis van jou er niet van op de hoogte is.

Verwijderd

Ik geloof dat jij gek geworden bent, weet je wat voor inbreuk dat is op iemands privacy ??
Je topic zal ook wel niet lang meegaan hier

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 29 december 2003 @ 14:46:
met VNC kun je met de viewer ook zorgen dat je niks beinvloedt :) Overigens zijn de dingen die jij beschrijft onder de noemer 'trojan' en 'inbreuk op privacyrecht' te vatten.
Hoe doe je dat dan juist met VNC, waar staat dat ?
Kun je dan werken op zijn pc zonder dat hij iets merkt ?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:28

momania

iPhone 30! Bam!

Ga lekker op visite bij die kennis van je, ga naast em zitten achter de pc en dan kan je ook mee kijken. (dan heeft hij het nog door ook)

Zonder mede weten heet het nml. gewoon inbraak en is strafbaar en daar gaan wij jou niet bij helpen :w

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.