Moet je niet in dit topic zijn?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/749812/
Daar is die vraag al een paar keer langsgekomen.
Zelf heb ik er ook even naar gekeken, maar hij is opzich aardig goed vastgemaakt. Je zal misschien wel moeten dremelen als je hem los wil maken.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/749812/
Daar is die vraag al een paar keer langsgekomen.
Zelf heb ik er ook even naar gekeken, maar hij is opzich aardig goed vastgemaakt. Je zal misschien wel moeten dremelen als je hem los wil maken.
Ik weet dat men verwacht dat je eerst relevante topics doorspit, maar om dat algemene topic van 23 pagina's op goed geluk door te spitten over dit specifieke probleem ging mij een beetje ver. Maar aangezien jij zegt dat het erin staat zal ik toch eens gaan kijken. Bedankt!
Mijn fout: 37 pagina's!
Mijn fout: 37 pagina's!
[ Voor 6% gewijzigd door Apothor op 29-12-2003 14:50 ]
Verwijderd
Op het eerste gezicht kan ik het zo niet vinden, van mij mag hij gewoon open blijven, handig voor eventuele latere 680 modders, die de search gebruiken.
Meestal zit de grill verlijmd of versmolten in de plastic rand.
Die plastic rand zit vaak gewoon vastgelijmd aan de behuizing. Als je dan de ring probeert los te krijgen dan heb je kans dat de behuizing aardig beschadigd.
Je kan met een heel scherp tangetje het gaas makkelijk knippen, alleen zit je toch met wat scherpere randjes.
Die plastic rand zit vaak gewoon vastgelijmd aan de behuizing. Als je dan de ring probeert los te krijgen dan heb je kans dat de behuizing aardig beschadigd.
Je kan met een heel scherp tangetje het gaas makkelijk knippen, alleen zit je toch met wat scherpere randjes.
Senile! Senile Oekaki
Meestal, als iets goed vastgelijmd zit, helpt het om de objecten in de vriezer te leggen als je ze los wilt halen. Maar om nou een hele sub in de vriezer te leggen
"It certainly appears so..."
In het grote logitech z-serie topic is te lezen dat atgast de sub open heeft gekregen. Het staat er niet echt duidelijk bij hoe, maar als je hem even een pm stuurt kan hij het vast wel uitleggen.
[ Voor 1% gewijzigd door lrietveld op 29-12-2003 17:44 . Reden: typo ]
Pagina: 1