[SE T100/T600] ellende, ben ik de enige?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
Volgens mij zoek ik t gewoon op, die problemen... 8)7

Anyway, zoals in het vorige topic v mij is kunnen lezen (hierzoo) heb ik nogal wat last met mobieltjes. M'n pa is eigenaar geweest van 2 SonyEricsson's T600, en m'n broertje heeft n T100. M'n pa met O2 simkaart(en), m'n broertje met T-Mobile. En ze krijgen het voor elkaar om telkens weer dat ding te laten crashen, dus de T100 crasht nu bij t bellen, en die T600 ook... Bellen word hierdoor praktisch onmogelijk, en de enige manier om te herstellen is de batterij eruit rukken. Dit gebeurt ook soms bij t gebelt worden, waardoor je t nieteens doorhebt als ie is gecrashed, en je daardoor uren onbereikbaar kan zijn. M'n pa's mobiel is intussen geruilt voor n Nokia 8210, en nu zitten we nog met n T100 opgescheept die t soms niet doet. Nu is mijn vraag, hebben andere tweakers hier ook last van? Of hebben we gewoon 3x pech gehad? :S

Schaadt het niet, dan baat het niet

• RSpliet
* RSpliet voelt zich erg eenzaam hoor... met 3 kapotte mobieltjes :9
* RSpliet schopt uit verveling dan maar tegen dit topic

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-05 23:33

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik denk dat je 3x pecht hebt :)

Van bijv de t68i is bekend dat er ism t-mobile nare problemen kunnen optreden

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• msG-Gsm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07-2025
Nou ik heb ook een sony-ericsson T100 en dat ding is nog nooit maar dan ook echt nooit kapot geweest, Ik heb er al mee tegen muren gegooid en van een flat afgegooid }) en ik heb ook T-mobile.

Verwijderd

ik heb behoorlijk wat mobieltjes gehad. de laatste voordat ik deze T610 had is de T200 en daar waren nooit verbindingsproblemen of crashes mee. maar beide gevallen is vodafone de provider. wel was de T200 supertraag sloom ding met smsen of zo. hij leek half te slapen en dat is nooit goed gekomen.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 10:21

Kr3Kr

Melpomene

SE's gaan niet samen met O2 / alle andere "goedkope" providers. vodafone en kpn (die de 900mhz band toelaten) gaan prima...

SE's zijn idd (vooral als je andere thema's gebruikt, tergend langzaam)

[ Voor 29% gewijzigd door Kr3Kr op 31-12-2003 20:26 ]

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

de T610 is snel zat. de T68i van een makker van me is ook snel zat. de T200 daartegen in niet... als ik sms uittikte met de T200 zag ik maar de helft op het scherm en las ik rustig hoe het letter voor letter op het scherm kwam terwijl ik hem al helemaal had uitgetikt. ik denk dat de T200 gwoon slecht ontwerp of ik had net die ene slechtwerkende T200 gekocht....

affijn met de T610 ben ik erg tevreden! :Y)

• RSpliet
T lijkt er dus op dat ik nog echt pech heb ook... nouja, m'n broertje dan })... Heb zelf een Nokia 3510i :)

[ Voor 6% gewijzigd door RSpliet op 01-01-2004 12:36 ]

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-05 21:40
ik heb een sony ericsson gehad, de t68i welte verstaan.
allleen maar ELLENDE ELLENDE EN NOG EENS ELLENDE....

eerst begon de yes toets te blokkeren.... teruggegeven aan belcompany en laten maken.

daarna begon de no toets te blokkeren.... hij kon niet eens meer aan >:) !!!! teruggegeven aan belcompany maar die kon hem niet maken.... DE smoes: waterschade!!!! ik lachtte me verrot, want ik heb dat ding nog nooit in een wateromgeving gehad...

Dus toen heb ik dat ding naar Amsterdam gebracht omdat SE daar een service point zou hebben, alleen er was geen monteur aanwezig dus ik moest een andere keer terugkomen... HELLELOEJA, ik heb niet eeuwig de tijd (tataaaataaaa)

Toen in de trein mee zitten klooien en hij ging weer aan, HEEL VAAG DING..... Hij is oeersloom en crasht soms tijdens spelletjes. Nieuwe firmwares etc etc no use... Een kameraad heeft zijn NOKIA 8310 geruild voor zo'n T68i en hij heeft er DIKKE spijt van..

geloof me, laat die SE links liggen, neem een NOKIA of een andere volwaardige telefoon. Laat ik niet nog eens beginnen over een T200, want die zijn helemaal bagger. En om de fotokwaliteit kun je ze helemaal achter de etalages laten liggen. Als je het verschil niet ziet met een NOKIA, mag je echt een bril kopen met de sterkte van de hubble-telescoop :X }) :9 >:)

Die SE zijn altijd wel wat kleiner en lichter dan NOKIA's, maar ik ben er ook zo ingetuint, trapt u alsjeblieft niet in dezelfde STRONT _/-\o_ _/-\o_ :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door jozy op 02-01-2004 11:21 ]

Verwijderd

jozy schreef op 02 januari 2004 @ 11:20:
ik heb een sony ericsson gehad, de t68i welte verstaan.
allleen maar ELLENDE ELLENDE EN NOG EENS ELLENDE....
dus jij haalt het in je hoofd je mening op 1 produkt te baseren?
eerst begon de yes toets te blokkeren.... teruggegeven aan belcompany en laten maken.

daarna begon de no toets te blokkeren.... hij kon niet eens meer aan >:) !!!! teruggegeven aan belcompany maar die kon hem niet maken.... DE smoes: waterschade!!!! ik lachtte me verrot, want ik heb dat ding nog nooit in een wateromgeving gehad...
belcompany is geen reparatiewinkel, zij hebben het waarschijnlijk opengeschroefd en schoongeblazen en weer dichtgemaakt...
Dus toen heb ik dat ding naar Amsterdam gebracht omdat SE daar een service point zou hebben, alleen er was geen monteur aanwezig dus ik moest een andere keer terugkomen... HELLELOEJA, ik heb niet eeuwig de tijd (tataaaataaaa)
bij nokia wordt je gelijk geholpen zeker? of nee nokia levert kwaliteitsmobieltjes? hoeveel 8310 zijn er wel niet tig keren stuk teruggegaan naar de fabriek?
Toen in de trein mee zitten klooien en hij ging weer aan, HEEL VAAG DING..... Hij is oeersloom en crasht soms tijdens spelletjes. Nieuwe firmwares etc etc no use... Een kameraad heeft zijn NOKIA 8310 geruild voor zo'n T68i en hij heeft er DIKKE spijt van..
nieuwe firmware no use? wat bedoel je? dat je nieuwe firmware niet mocht eropzetten? of het heeft niet geholpen?
geloof me, laat die SE links liggen, neem een NOKIA of een andere volwaardige telefoon. Laat ik niet nog eens beginnen over een T200, want die zijn helemaal bagger. En om de fotokwaliteit kun je ze helemaal achter de etalages laten liggen. Als je het verschil niet ziet met een NOKIA, mag je echt een bril kopen met de sterkte van de hubble-telescoop :X }) :9 >:)
dus de 7250 van mijn vrienden (5 stuks) maken betere fotos dan mijn T610? er is maar 1 nokia die mijn mobiel met gemak verslaat qua fotos maken en dat is de nieuwste huidige nokia 6600 en ben ik sportief het toe te geven. maar hij is wel allejezus groot. geen wonder dat ie dan beter is....
Die SE zijn altijd wel wat kleiner en lichter dan NOKIA's, maar ik ben er ook zo ingetuint, trapt u alsjeblieft niet in dezelfde STRONT _/-\o_ _/-\o_ :Y)
ja mensen, neem een nokia !!! :Y)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:37

job

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 11:31:
[...]

dus jij haalt het in je hoofd je mening op 1 produkt te baseren?
Wil je nog meer ervaringen horen.
t68i. ellende. er uit vallende knoppen.
niet werkende knoppen.
kortom zit slecht inelkaar.
laten repareren en maar snel verkocht.
af en toe een crash, maar gelukkig niet zo vaak als de t200/r600

t200. veroozaakt echo's bij de persoon waarmee je belt.
datapoort is bagger. slooooooom. crashes op de meest rare momenten.
zelfs crashes wanneer dat ding ongemoeid op de tafel ligt.
behuizing is slecht, ding is zo krasgevoelig

r600, bagger. telefoon ging na een paar uur semi-uit.
het scherm ging uit, maar de telefoon stond niet uit.
het leek een soort hybernate, paar seconden een knop vast houden en de telefoon ging weer aan en was in 2 seconden opgestart.
maar tijdens die hybernate kon je niet gebelt worden..
en natuurlijk crashes op de meest rare momenten.
behuizing ook slecht.

En nee, ik ben helaas niet de enige die problemen heeft gehad met bovenstaande telefoons. op internet zijn er tig verhalen te vinden met soortgelijke problemen.

ze zien er leuk uit de sony-ericssons, maar qua software en behuizing is het echt heel slecht gesteld.
de service points zijn gewoon pure bagger.
Daar willen ze niets voor je doen, je moet de telefoon maar inleveren bij je eigen winkel. (jaaa, nuttig zo'n service point)
Ik ben welgeteld bij 1 service shop geweest waar ze wel vriendelijk en klantvriendelijk waren.
dat was in denhaag, lange poten. Maar dat is een beetje ver reizen voor mij.

Echt voor mij nooit meer een sony ericsson.
Ik hoop echt voor anderen dat SE zijn/haar leven heeft verbeterd en eens begint met degelijk software te schrijven.

[ Voor 25% gewijzigd door job op 02-01-2004 12:09 ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ik heb de T600 ook, dit is me 2de. Ik had in het begin 1 die bij het aanmelden soms al vaag deed en toen opnieuw opstartte en deed. Ik heb nog garantie dus was naar de winkel gegaan, en hebben ze die zonder problemen omgeruild. Ik had hem net een paar dagen toen dat gebeurde en deed. Nu weer de T600 maar nu nergens meer last van.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

@damster oke ik wil je best geloven dat je k*tervaringen heb gehad met SE toestellen. bij mij was de T200 alleen ontiegelijk traag. en ik ben ook maar bij 1 SESP geweest en dat was op de KORTE poten in den haag ;) en daar woon ik toevallig en idd prima service.....

maar om nou te zeggen dat nokia beter is dan SE? kom nou? die dingen vallen uit mekaar, gaan vaak kapot en hebben last van plotselinge crashes en hebben OOK toetsweigeringen, dit baseer ik op het feit dat 80% van mijn vrienden een nokia hebben. echte koploper qua problemen en mankementen was de 8310 en 8210. ik kan hier zat verhalen over nokia posten.

come on, wees reeel? SE bagger? nokia ook hoor.....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2004 13:27 ]

• RSpliet
Voor zover ik weet doet de 8210 meer dan een T600 iig, m'n pa heeft zijn 2e T600 omgeruilt voor een 8210(eerlijke ruil 8)7), en hij kan in ieder geval weer bellen, wat dus al niet ging met de T600 omdat ie dan vastliep.

Maar volgens mij loopt dit draadje uit op een 'Nietes, Welles' discussie, wat helemaal niet de bedoeling was... * RSpliet klikt maar op het handje voordat t nog verder gaat ;)

En alsnog tnx voor de info :)

[ Voor 5% gewijzigd door RSpliet op 02-01-2004 15:52 ]

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:51

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

iK heb de T300 en ik moet zeggen dat ie pas 2x vastgelopen is, maar toen ik 'm opnieuw aan en uit zetten (had ik 3 maanden al niet gedaan) deed ie 't weer gewoon goed!
Nu is de tril een beetje defect, omdat ik bij een optreden een heel blad bier over me heen gekregen had en dus de telefoon ook :X Maar als ie niet meer trilt gewoon met een compressor even spuiten en hij doet het weer een aantal maanden :Y)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Ik heb een T600 die alleen vage dingen doet als de batterij echt zo goed als op is, dan kan je nl wel gewoon in het menu enz enz, maar zodra je een actie uitvoert dan 'reboot' hij als het ware. Maar dat komt dan gewoon door de te lege batterij.

Verder ben ik erg tevreden met mn SE, nooit geen probs mee, icm KPN Mobile prey paid.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-04 12:43
Ik heb een T100 en die werkt prima, nog nooit wat mee gehad.
BTW: mijne is wel simlock vrij.

Ik moet daar wel eerlijk bij bekennen dat ik niet veel bijzonders met het toestel doe en niet zo vaak in de menu's zit etc. (ik ben één van de weinige personen die BELT met een toestel)

Ten tweede heb ik juist zo'n 'simpel' toestel gekocht omdat ik dan verwacttte geen problemen te krijgen met firmware's/besturingssystemen etc.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:37

job

Verwijderd schreef op 02 januari 2004 @ 13:25:ik ben ook maar bij 1 SESP geweest en dat was op de KORTE poten in den haag ;) en daar woon ik toevallig en idd prima service.....

maar om nou te zeggen dat nokia beter is dan SE?
Sorry, Korte poten inderdaad.
Mijn fout. Ik ben er maar 1 maal geweest.
Woon niet echt in de beurt. :)

Ik heb nooit gezegd dat nokia beter is.
Het enige wat ik zei is dat SE bagger is.
Ik heb nooit een nokia gehad, ik vind het design oerlelijk vandaar.
Dus daar kan ik geen oordeel over vellen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb de T230 en er eigenlijk ook geen vage problemen mee gehad. Ik vind alleen de menuutjes enzo wat langzaam reageren (alsof ie niet genoeg cpu power heeft), maar de factor overlast is niet dusdanig hoog dat ik het echt als een probleem zie. En verder heb ik ook wel es gehad dat ik de aan-knop iets te kort indrukte oid, waardoor ie wel aan ging maar op een wit schermpje bleef staan (startte niet door). Dat leek me dus wel iets softwarematigs, maar dat heb ik ook maar 1x gehad. Na uit/aanzetten ging het weer goed.

Verwijderd

damster schreef op 03 januari 2004 @ 00:51:
Ik heb nooit gezegd dat nokia beter is.
Het enige wat ik zei is dat SE bagger is.
die laatste post was deels aan jou en deels aan jozy bestemd. maar enfin, ik vind het niet raar dat je SE bagger noemt gezien je ervaringen....

• jozy
mr tweak...

ik heb hier in kennemerland alleen maar mensen die sony ericsson hebben AFGEZWOREN...!!!!

mijn oom heeft hetzelfde toestel, men zusje t300...
NEVER!!!

mijn vader heeft me ook kapot gescholden omdat hij zei dat dit rotdingen waren maar ik dacht dat ze wel goed in elkaar zouden steken

FORGET IT!!

ik raad mensen aan geen sony ericssons te nemen mits ze weten wat ze willen.

en tweak.. jou fotos zijn OERLELIJK op de pc, afgrijselijk, zelfs de 7650 van mijn neef maakt betere foto's, laat staan de 3650, 6600.

Ik heb liever iets groter met meer functies dan een gammel klein dingetje dat binne de kortste kere kapot is

over de firmwares: ze gooiden er bij die service point (als je dat zo mag noemen) een nieuwe firmware op... yes van een oude naar een nieuwe, maar de problemen werden er niet minder op.

over 1 product. ik heb 2 se's gehad, en dat waren eglijk de laatste

over belcompany: ze sturen de toestellen naar een reparatiecentrum, en die konden het niet fixen.. natuurlijk gaan zij niet zelf reparere, ik had je wel slimmer ingeschat.

over de service points: bij nokia wordt je toestel binne 24 uur gefixt, alleen als het druk is niet bijv tijdens kerst, anders wel. heb er ervaring mee.

de manager van nokia is nix voor nxi de rijkste manager van europa >:)
hij verkoopt gewoon de meeste mobieltjes, en dat is niet omdat ze 123 stuk gaan

[ Voor 37% gewijzigd door jozy op 03-01-2004 23:02 ]

Verwijderd

zoals ik al zei beste jozy, 80 % van me vrienden hebben een nokia en hebben alleen maar ellende met hoofdzakenlijk de 8310 (vaker bij nokia winkel geweest dan in hun broekzak) en de 8210 (meestal de attenne) en de 3310/3330 (software probleem). het merendeel zit nu op de 7250 (nog nix over gehoord of gevraagd) en die maakt geen geweldige fotos. de mobieltjes die jij nu opnoemt zijn nieuw. SE T610 is niet nieuw maar al een half jaar geleden uitgebracht.

1 van me vrienden heeft nu een nokia 6600 en die maakt echt betere fotos dan de T610 maar dat ding is dan ook allejezus groot en ook nog net op de markt.

maarem jozy? jij hebt je standpunt wel voldoende toegelicht? wat jij ervaart met SE heb ik met nokia. oke? zullen we het hierbij laten?

• jozy
KNIP!
beste tweak, waarom zou ik mijn mond houden??

jij zegt ellende met 8310.... wat voor ellende dan, nokias zijn gaar volgens jou, WAAROM DAN???? waarvoor brengen zij hem terug?
De 8210 heb ik hier liggen, al 3 jaar lang doet hij het, en NIET de antenne had een productiefout, maar het display... Weet je wat, binne 1 DAG!!!! kreeg ik een gloednieuwe.

3310 software probleem, yeah right, die dingen hebben amper software erop zitten. Ze kunnen alleen sms-en en bellen. Ik heb ook een 3310 en hij doet het grandioos hoor, vind ik echt een slap excuus, software probleem.

Ik geef eerlijk toe, 7250 enzo maken baggerfoto's, helemaal waar.... maar heb je jou fotos wel is op de pc gezet? afgrijselijk, lees maar wat ik hierboven allemaal heb gezegd, WAARDELOOS. En zo groot is de 6600 ook weer niet, iig, hij kan 1000 x meer dan jou 610, dus dan heb ik er wel wat meer grammetjes voor over ;)

Ik vind jou argumenten absoluut niks waard... ze mogen van mij part oxideren aan mijn aars zo slap zijn ze.

[ Voor 8% gewijzigd door jozy op 04-01-2004 18:29 ]

Verwijderd

@jozy ben je gefrustreerd of zo? ik probeer tenminste nog een beetje vriendelijk te blijven,
maar nu begin ik me te irriteren aan je manier van posten. je post al 3 keren met een boel caps en smileys en rare kreten.

WAAR STAAT DAT JIJ JE MOND MOET HOUDEN? ik vraag je of we erover kunnen ophouden omdat het allang duidelijk is hoe je over SE denkt. en hoezo kan de 6600 1000 keer meer dan de T610? lul niet zo uit je nek gek! kom met feiten aangelopen! hij kan betere fotos maken en gelijk roep je dat ie 1000 dingen meer kan. en hij is vrij groot voor een mobiel BASTA!!

ik ga niet posten wat er allemaal mis is met al die nokias die retour gingen want met jou valt duidelijk niet te praten gefrustreerd imbeciel..... van jou mogen anderen geen negatieve mening over nokia hebben maar jij mag wel de SE afkraken?

klein kind...... ik hoor je mama roepen dat het bedtijd is......

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

We gaan nu wel érg off-topic hè? :o Ik denk dat het tijd is om er een punt achter te zetten.

Helaas hebben sommige mensen wat meer pech met elektronica dan anderen. Als het echt zo zou zijn dat alle SonyEricssons slecht waren dan had je daar allang wel meer van gehoord. Letterlijk geval van stom toeval dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.