Toon posts:

[CS1.6]Beeld raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:? Wat is m'n probleem?
Elke keer als ik Counter-Strike opstart vanuit Steam komt het scherm er niet helemaal op. Dit heb ik als ik het via Games > Counter-Strike opstart, maar ook als ik naar Servers ga en dan naar een server connect. Hier even screens (Links 1.6 / Rechts 1.5 ) :

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~haar0369/beeldraar16.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~haar0369/beeldraar15.jpg

Als ik dan op CTRL + ALT + DEL druk en op ESC duw gaat hij weer terug in het spel en is het weer normaal.

:? Wat heb ik zelf al gedaan?
Ik heb wat rond gesearched en gevraagd en iemand zei dat het met de refreshrate van m'n monitor te maken had; de refreshrate is hoger in windows dan in Counter-Strike. Ook vertelde hij dat ik daar dan wel een tooltje voor kon downloaden.
Ik heb verschillende tools geprobeerd (Refreshfix, Refreshforce, Dat ding van ATI) maar tevergeefs. Ik kreeg op een gegeven moment zelfs scanlines in al m'n spellen waardoor ik de drivers van m'n grafische kaart en m'n monitor moest herinstalleren.

:? Wat zijn mijn specs?
AMD Athlon™ 64 Processor 3200+, 2002MHz, 1600MHz FSB
Asus K8V Deluxe (4in1)
2*512MB PC3200 DDR Kingston
Club3D Ati Radeon 9800Pro (Catalyst 3.10)
Windows XP Professional (Service Pack 1)
Belinea 10.60.30 (Laatste drivers)
1280*1024 / 32 BPP / 60Hz (Hij kan op 85Hz op deze resolutie maar met, "de refreshrate is hoger in windows dan in Counter-Strike", deze quote in m'n hoofd heb ik hem maar op 60Hz gezet.)
M'n CS resolutie staat overgens op 800x600 en daar wil ik hem graag op houden ;)

edit:

Oh... Ik dacht toch echt dat hij al in SPG stond... magoed thx voor het corrigeren :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 02:18 ]

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

• Wat is het juiste forum voor dit soort vragen
Spielerij - Problemen & Vragen

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
:? Wat is er net gebeurd?!
Ik ging net Counter-Striken en op een gegeven moment hing het spel en ging hij terug naar windows:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~haar0369//vpurecover.jpg

:? Wat schoot me net tebinnen?!
Ik heb een illegale versie van NFSU en hij loopt ook regelmatig vast; BSOD (8E, ati32<blabla>.dll file). Ik heb gelezen dat het om m'n memory gaat en dat deze fout meestal voorkomt bij een XP Setup... Aangezien ik geen XP Setup aan het draaien was ging ik er vanuit dat het aan de illegale versie van het spel lag.

:? Kunnen deze aspecten er wat mee te maken hebben?
Only the almighty tweakers know!

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 02:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
/me geeft een bescheiden tikje

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2003 02:19 ]

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Probeer eens gewoon cs in te gaan door naar games > counter-strike te gaan en dan launch game klikt. Klik op options > video. Zet hier je resolultie eens op 1024 voor grap en apply. Controleer ook effe op renderer wel op opengl staat. Quit cs, reboot. Doe hetzelfde maar nu voor 800X600.