Toon posts:

socket 462 koeler plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon vrijdag eindelijk m'n MS-6330 (K7T Pro2 voor Sinterklaas 82 tm) plankje ophalen met Thunderbird 900 :9
Gister uit de verpakking gehaald, koelertje erop. Heel voorzichtig eropgezet,na al die horror-verhalen die je hiero hoort over socket 462 (Socket A voor Sinterklaas 82 tm) koelers :)
Tot mijn verbazing bleken die verhalen allemaal onzin te zijn! Gewoon op de kussentjes leggen, met haakje aan één kant al aan de socket, aandrukken, en aan de andere zijde er8ter haken.
Niks geen gepiel met schroevedraaiers of wat dan ook :)
Deze koeler zit erop, en hij blijft lekker koel, 35 graad/bios, direct na reboot van koe.
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/map/cb5-5g12.jpg
coolermaster cb5-5g12 (copper)
Heb er alleen een snellere fan opgezet

Verwijderd

Achja er zijn altijd mensen die niet verzichtig doen en dan gaan zeuren o er breekt wat af...

Als je gewoon normaal doet dan gebeurt er niks en processor kan wel tegen stootje hoor.

Verwijderd

SOCKET A is het!
Iedereen noemt het socket a, moet je het niet opeens anders gaan noemen vind ik :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 december 2000 16:05 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
SOCKET A is het!
Op de socket zelf staat Socket 462, dat zal dus wel de officiele benaming zijn :)

Moet ik het soms ook een K7t Pro2 plankje noemen ipv MS-6330?

Verwijderd

Ja, anders weet niemand over welke plank je het hebt :)

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Trouwens, die cooler die je nu gebruikt is ongeloofelijk makkelijk erop te zetten. Moet je eens een keer een DP5-6H51 erop proberen te zetten, wedden dat je dan veel meer kracht moet zetten en schroevendraaiers ed moet gebruiken.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Met deze koeler zet je ook kracht met dat dingetje, met de meeste zit er zo'n uitsparing voor een schroevendraaier

Verwijderd

Topicstarter
Klopt ja, gewoon op dat extra haakje drukken, en je haakt 'em er zonder veel kr8 8ter
Ja, anders weet niemand over welke plank je het hebt
Er staat al een aanpasiing in eerste bericht, speciaal voor Sinterklaas :)
Pagina: 1