Toon posts:

NL handleiding S5000

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen aan een nederlandstalige handleiding voor een
Fuji Finepix S 5000 Digitale Camera ?

Mijn vader kan helaas geen Engels lezen.....

reply: gebakjeat@chellopunt.nl

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
Volgens deze site wordt de Fuji Finepix S5000 gewoon geleverd met een Nederlandse handleiding:
Wordt geleverd inclusief:
16 MB xD, 4 AA batterijen, schouderriem, USB kabel, AV kabel, lenskapje, software, Nederlandstalige handleiding, Nederlandse garantie.
En als ik hier kijk zie ik ook vaak dat er een Nederlandse handleiding bij zit. Dus ik zou Fuji mailen of terug gaan naar de winkel waar je 'm gekocht hebt :)

The devil is in the details.

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 09:02
Verwijderd schreef op 29 december 2003 @ 12:02:
Wie kan mij helpen aan een nederlandstalige handleiding voor een
Fuji Finepix S 5000 Digitale Camera ?

Mijn vader kan helaas geen Engels lezen.....

reply: gebakjeat@chellopunt.nl
Euhm... waarom moeten we replies mailen???? Kan toch gewoon hier?
MaRc0 schreef op 29 december 2003 @ 12:06:
Volgens deze site wordt de Fuji Finepix S5000 gewoon geleverd met een Nederlandse handleiding:
[...]
En als ik hier kijk zie ik ook vaak dat er een Nederlandse handleiding bij zit. Dus ik zou Fuji mailen of terug gaan naar de winkel waar je 'm gekocht hebt :)
Of de camera is 'grijs'

[ Voor 27% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 29-12-2003 18:28 ]

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ik mag aanhaken: ik heb een Finepix S3000 enige weken geleden gekocht bij de Mediamarkt (Sittard).
Zonder NL handleiding (wel Duits). Volgens de winkelmeneer kunnen ze die voor de prijs (hij was niet duur) niet erbij leveren.
Fuji NL geeft alleen een NL handleiding gratis met een NL bon (heb ik) en een NL garantiebewijs (heb ik dus niet). En 18 € voor een handleiding vind ik bezopen.

Als iemand een linkje weet :?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Zoals in eerdere gevallen is gezegd: handleidingen hebben copyright. ALs je een camera koopt in een land, heb je recht op de handleiding in die desbetreffende taal.
Als de leverancier van een camera besluit dat voor een handleiding in een andere taal betaald moet worden, dan is het hun goed recht.

Wij gaan hier dan ook geen gratis handleidingen of tips daarvoor ronddelen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.