Waarom open ik dit topic over Miniconomy?
Het leek me leuk om met zijn allen wat actiever Miniconomy te gaan spelen.
Ik ben van plan om de GoT-bank op te richten (Woei!) zodat iedereen bij mij kan lenen tegen lage rente en zo sneller in het spel vooruit te komen.
Lees hieronder wat meer over het spel, en als je het wat lijkt, klik dan hier om mee te doen met Miniconomy (en wees eens lief en vul mijn GoT username in als refferrer bij het aanmelden zodat ik wat meer kapitaal voor het lenen heb
Over het spel;
Doel van het spel
De bedoeling van het spel is handelen met je medespelers en zo rijk mogelijk te worden. Dit kan op de 'normale' manier door het verkopen van producten of het oprichten van banken, verzekeringskantoren, havens, clubs etc., maar ook op wat minder legale manieren door bijvoorbeeld bankovervallen of winkeldiefstal.
In wat handel je dan?
Je kan handelen in o.a.
Hout, goud, ijzer, steen, machines, computers, pistolen, kruit, kerstbomen, noem het maar op!
Ook is er de mogelijk om in aandelen te handelen.
En wat kan je nog meer?
Je kunt leningen afsluiten, je kunt sparen bij verschillende banken, naar verschillende steden reizen, aanslagen plegen, stelen. You name it, they've got it!
Ben je al enthousiaster geworden?
Klik dan hier om je aan te melden
Lijst van aangemelde GoT'ers
Geef even je username in Miniconomy zodat ik je op de lijst kan zetten.
code:
1
2
3
| GoT Miniconomy Slayerized Slayerized |
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 16:03 . Reden: Lijst toegevoegd ]