hoi mensen (mijn eerste topic in dit forum)
ik heb een vraagje met betrekking tot mijn digitale camera. ik heb van verschilende mensen gehoord (vaagjes) dat deze ook als webcam zou moeten kunnen werken.
ik heb alleen geen idee hoe.
natuurlijk heb ik google al afgestruint, maar vind daar bijna alleen maar verkoopsites, en mensen met dezelfde vraag, maar geen antwoord.
de camera is er eentje die werkt met een 'mass storage device' idee, dus als je de usb kabel in de pc steekt heb je een usb stick bij wijze van spreken.
heeft iemand dit voor elkaar gekregen en zo ja hoe?
welke software heb ik nodig, en heb ik nog andere hardware nodig? (tv-in ofzo)
er zit namelijk wel video-out op de cam
edit: als blijkt dat deze beter naar GT of naar OH kan neem ik aan dat daar wel iemand mee komt
ik heb een vraagje met betrekking tot mijn digitale camera. ik heb van verschilende mensen gehoord (vaagjes) dat deze ook als webcam zou moeten kunnen werken.
ik heb alleen geen idee hoe.
natuurlijk heb ik google al afgestruint, maar vind daar bijna alleen maar verkoopsites, en mensen met dezelfde vraag, maar geen antwoord.
de camera is er eentje die werkt met een 'mass storage device' idee, dus als je de usb kabel in de pc steekt heb je een usb stick bij wijze van spreken.
heeft iemand dit voor elkaar gekregen en zo ja hoe?
welke software heb ik nodig, en heb ik nog andere hardware nodig? (tv-in ofzo)
er zit namelijk wel video-out op de cam
edit: als blijkt dat deze beter naar GT of naar OH kan neem ik aan dat daar wel iemand mee komt
[ Voor 18% gewijzigd door BasieP op 29-12-2003 13:21 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.