Toon posts:

Steeds dezelfde fout met CCE??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik met dvd2svcd en cce een svcd wil maken krijg ik na een tijdje steeds deze fout : cannot open *.ecf. In de log staat : Executing Frameserver.
Closing program

Executing Cinema Craft Encoder.
Error cannot find CCE project file.

Wat loopt er dan fout of wat heeft dit te betekenen? Heeft dit te maken met het feit dat CCe een trial versie is? Met TMPGenc gaat het wel goed.

Op de faq van doom9 kan ik niks terug vinden en op de forum daar kreeg ik tot op heden geen reacties. VCDhelp.com ook als eens doorzocht, zonder resultaat. Hier iemand een idee??

thx

Verwijderd

Wat is je source ? een dvd of avi ? en wat is je versie van avisynth ? kortom geef even wat meer info hier kan ik weinig mee. Alsje 2.5 draait ga eens terug na 2.08 en kijk eens of je problemen over zijn, verder kun je op www.doom9.net guides vinden voor dvd2svcd. (dus even beter zoeken ;)) Goodluck ! B)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 17:36 ]

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 11:28
Safe mode eens proberen? :? (Vinkje in DVD2SVCD)

Verwijderd

Topicstarter
Source : heb beide als eens getest. Versie avisynth 2.52. CCE versie 2.66. Het is wel degelijk de guide van doom9 die ik heb gebruikt. Ben nu eens aan het testen met CCE 2.5. Morgen weet ik meer. TMPGenc gaat dus wel goed, maar zeg nu zelf 23 uur voor een film van 2u52' lijkt me toch een beetje te lang, daarom was ik aan het zoeken naar een alternatief. Volgens ik lees zou CCE dit veel sneller kunnen.

thx, eindelijk een reply op doom9 nog steeds niet. ;)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

DVD2SVCD maakt via CCE gebruik van een CCE Control List (ECL file geloof ik). Dit werkt alleen maar met CCE 2.50, niet met nieuwere versies. Je MOET dus CCE 2.50 gebruiken (staat ook in de handleiding). Als je per sé een nieuwere wil gebruiken, schijnt het hele zaakje niet meer automatisch te werken en moet je handmatig e.e.a. aanpassen elke keer als je een opdracht start.
En het werkt ook niet met Trial versies, want daarin is het opslaan van ECL files opgelost. Het werkt dus alleen met een officiele versie van CCE 2.50.

Oh ja, en 23 uur voor een 2.5uur film is niet in orde. Normaal is dat een paar uur.

[ Voor 28% gewijzigd door Microkid op 29-12-2003 23:55 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, Microkid had het juist, versie 2.50 lukte dus wel. Nu zit ik wel met zwarte borders links en rechts maar daar kom ik wel uit. Nu moet ik wel zeggen dat ik de kwaliteit van svcd niet zo goed vindt als de DivX die ik met GKnot maak, maar das een ander verhaal.

see you! :*)
Pagina: 1