wat is er gebeurt:
Computer : amd1200 op ecs k7s5a met 384 mb ram met seagate hdd en gf2 mx wilde niet meer windows booten en gaf de foutmelding:
afijn ik dus winxppro booten, naar recovery console druk op 1 (voor de winnt installatie tevens enige installatie) en krijg dan een BSOD met de foutmelding :
ik cpu+geheugen+videokaart vervangen, maar ik kreeg hetzelfde gezeur
heb ik met de seagate diagnostic tool de hdd uitgebreid getest, kwamen er alleen wat foutjes bij /outlook uit en voor de rest nix.
mijn vraag nu: help... ik weet het niet meer
formatten is geen optie en als ik naar install winxp ga krijg ik hetzelfde BSOD.
Computer : amd1200 op ecs k7s5a met 384 mb ram met seagate hdd en gf2 mx wilde niet meer windows booten en gaf de foutmelding:
Met het advies Repair te doen met de windows xp pro (welke de versie ook is) te doen.windows could not start because the following file is missing or corrupt \winnt\system32\config\system
afijn ik dus winxppro booten, naar recovery console druk op 1 (voor de winnt installatie tevens enige installatie) en krijg dan een BSOD met de foutmelding :
dit duid dus op een geheugen fout zou men zeggenpage_fault_in_nonpaged_area
stop: 0x00000050 (0xe11a3000, x00000001, 0x807cfc57)
ik cpu+geheugen+videokaart vervangen, maar ik kreeg hetzelfde gezeur
heb ik met de seagate diagnostic tool de hdd uitgebreid getest, kwamen er alleen wat foutjes bij /outlook uit en voor de rest nix.
mijn vraag nu: help... ik weet het niet meer