Ik snap niet hoe mensen hun AMD-xp processor zo goed weten te coolen, zonder watercooling wel te verstaan. Mijn case-temp is altijd 43'c, in het gunstigste geval nog wel. Dat heeft dus zeker geen positieve invloed op de levensduur van
je onderdelen.
Boosdoener:
AMD-TB 1400 (Niet oc'ed dus)
CPU-temp: 57'c (idle)
CPU-temp: 63'C (stressed)
Deze temps gelden voor de WINTER! In de zomer zit er niks anders op dan de zijkanten van me kast eruit te schuiven .
Heeft altijd op deze temperaturen gedraaid(ruim 'n jaar), had geen zin om weeer een andere CPU-cooler te kopen omdat die zo slecht presteerde.
Daarnaast had ik meteen 3 casefans erin gegooid, all platte IDE kabels vervangen door ronde IDE kabels om de airflow te verbeteren maar niks noppes(vandaar dat ik geen zin had om weer een andere CPU-fan te kopen). Zat eerst een brakke thermaltake CPU-fan in en sindsdien een silverado
. Zit overigens koelpasta op (niet veel).
Kast: Aopen HQ08
mobo: MSI K7t-266pro
Case-fans: 3X papst 8412NGML
Schets van de fans 2X OUT boven en 1x IN onder

Is er niets aan te doen dan gewoon weer een andere CPU-fan te kopen?
je onderdelen.
Boosdoener:
AMD-TB 1400 (Niet oc'ed dus)
CPU-temp: 57'c (idle)
CPU-temp: 63'C (stressed)
Deze temps gelden voor de WINTER! In de zomer zit er niks anders op dan de zijkanten van me kast eruit te schuiven .
Heeft altijd op deze temperaturen gedraaid(ruim 'n jaar), had geen zin om weeer een andere CPU-cooler te kopen omdat die zo slecht presteerde.
Daarnaast had ik meteen 3 casefans erin gegooid, all platte IDE kabels vervangen door ronde IDE kabels om de airflow te verbeteren maar niks noppes(vandaar dat ik geen zin had om weer een andere CPU-fan te kopen). Zat eerst een brakke thermaltake CPU-fan in en sindsdien een silverado
Kast: Aopen HQ08
mobo: MSI K7t-266pro
Case-fans: 3X papst 8412NGML
Schets van de fans 2X OUT boven en 1x IN onder
Is er niets aan te doen dan gewoon weer een andere CPU-fan te kopen?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 23:04 ]