Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Kees] profile.php error

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 01:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Topicstarter
Hey Kees, kreeg vannacht weer een error in de profile.php. Heb een beetje lopen zoeken in [BUG] en gevonden alhier ( Kees in "GoT Top 100, links werken niet (kees)" ) waar je volgens mij dezelfde error voor fixed verklaart al reeds in aug 2002 8)

Ik volgde deze link: masteralbert vanuit

en kreeg de volgende error:

code:
1
2
3
4
5
Warning: main(config.inc.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/web/react/got/react/board/www/profile.php on line 2

Warning: main(): Failed opening 'config.inc.php' for inclusion (include_path='/usr/local/lib/php') in /mnt/web/react/got/react/board/www/profile.php on line 2

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/web/react/got/react/board/www/profile.php:2) in /mnt/web/react/got/react/board/www/profile.php on line 4

Suc6 ermee :)

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hoe krijg jij dat linkje te zien? Dat lukt mij namelijk niet als ik de Top100 open.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Moet je voor de gein even via de search op het userid zoeken en dan bedoel ik het Topicstarter veld. Hij geeft dan allemaal verschillende users aan.. die waarschijnlijk allemaal het zelfde user id hebben.

Ik denk dat ie daardoor over zijn nek gaat :)

en nog iets.. volgens mij als ik het bovenste doe dan probeert hij alle users op te halen als topicstarter.

[ Voor 18% gewijzigd door Falcon op 29-12-2003 14:48 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Je gebruikt deze deze link ?
Die verwijst namelijk naar de oude topix-gathering, deze links bestaan (uiteraard) niet meer sinds dat we React gebruiken, maar volgens mij horen deze links wel omgezet te worden naar een React-link..
Blijkbaar is dat niet gebeurt bij de Profile.php links.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

-

[ Voor 99% gewijzigd door Falcon op 29-12-2003 14:53 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
um maar idd, hoe kom je op het linkje, want tegenwordig werken /profile.php dingen toch niet meer?

je moet /forum/myreact/<nummer hier> hebben

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 01:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Topicstarter
precies, en in de eerste link die ik aangeef had Kees al gezegd dat de boel voortaan automagisch van /profile.php?id=xxx omgezet zou worden naar /forum/myreact/xxx

Mijn bugmelding is dus dat deze fix blijkbaar ergens halverwege blijft steken :) Had het wellicht iets duidelijker kunnen omschrijven, en ik zie nu ook dat in mijn originele post het van-linkje is verdwenen cq. vergeten in te voegen... maar die doet er eigenlijk ook niet zo toe, gebeurd namelijk gewoon bij alle oude links naar de oude profile.php :P

[ Voor 8% gewijzigd door hufkes op 30-12-2003 05:28 . Reden: i!=u ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
fixed

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.