Toon posts:

[handheld] PPC2002 software?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mede-tweakers,

Omdat ik hier nog een HP iPAQ 1915 (zonder blauwtand) weg ligt te rotten, wilde ik deze graag in mijn case modden. om het nog enige funtie te geven wilde ik graag een programma hebben voor pocketPC2002 die waardes van bijvoorbeeld motherboard monitor, winamp en bijv up/download snelheid weergeven. de pda uit elkaar slopen voor het tft-je en dan aansluiten op de s-video out is geen optie. ik denk dat dit programma via de activesync moet gaan werken. (om de seconde syncen?).
ik heb gesearched maar helaas zonder resultaat

wilde niet slapen voordat ik iets had gevonden, maar om half 4 :O vallen de principes beetje weg. :/ . dus als laaste redding dan maar even een topic starten. alvast bedankt voor alle reacties.

* DROPS OUT :Z :Z :Z

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Software vinden ze leuker in Software Algemeen :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
ja dat verplaatsten is wel leuk... maar heeft niemand geen enkel idee? er moet toch wel iemand zijn die hier meer van weet?

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Coolmon kan MBM waardes weergeven en deze als xml/html exporteren. Deze zou je met PocketIE weer kunnen bekijken.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

Topicstarter
thnxx.. eindelijk iemand met ene goed id.. ga het direct proberen....

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 23:00

Nowhereman

Ygenweis

Ander ID-tje?
Ipaq verkopen en van het gevangen geld een LCD kopen? Kun je nog mooier inbouwen ook.

-Pwn the day-

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ander ideetje: sloot geheugen kopen en lekker films kijken op je IpaQ met PocketMVP :?

Verwijderd

Topicstarter
snap niet wat er zo leuk is om een film te kijken op de ipaq inplaats van op mijn breedbeeld? het idee is om zo'n autohouder voor de ipaq (die alle aansluitingen heeft ingebouwd) aan een (lange) zwanehals te bevestigen zodat je de temps e.d. kan bekijken/loggen via dat scherm... eerste idee was om zon innovatek lcd te halen waarmee de fans softwarematig bestuurd kunnen worden. hiermee zou je dus de fans met een touchscreen 8) kunnen bedienen en/of eventueel tijden in kunnen stellen, voorkeurssettings maken. dit alles vin ik natuurlijk uberGEIL en is natuurlijk nog eens 1000x mooier dan tiptoetsbediening zoals op die matrix orbital displays >:) . ik heb alleen geen enkel idee hoe ik dus die info kan doorsturen naar de pc. de bedoeling is dus van de ipaq een onderdeel (liefst scherm) van de pc te maken. bedankt voor alle reacties alvast

edit:
p.s. de ipaq verkopen is geen optie, ik gebruik hem namelijk ook als agenda voor school. ik moet hem zo in de houder kunnen ploppen als ik thuis ben :9

ik heb een 256mb SD kaartje voor de geinteresseerden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2003 17:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer een idee of ervaring?

Verwijderd

60 euro voor het kaartje?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik wil hem niet verkopen.. staat veel te veel belangrijk spul op
Pagina: 1