• Bubbaman
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03-2022
Zelfde topic, maar technisch net even anders:
De sync loopt prima op USB 1.1, maar aangesloten op USB 2.0 haakt-ie af. Op een of andere manier herkent USB-2 het apparaat niet, terwijl USB-1.1 dat prima doet. Andere devices (zowel 1.1 als 2.0) werken prima op de zelfde ports. Zowel onder WinXP als Win2000 (USB2 patch geladen).
Nog meer mensen met dezelfde ervaring en eventuele oplossing?
Er is totaal (nog) NIETS over te vinden.....

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

nee, niet hier nee. :O

http://www.pocketpcclub.nl

Alors.

• Bubbaman
Nou, you is very helpful... Als ik schrijf dat er NIETS over te vinden is, dan dus ook niet daar... Ik ken de voorwaarden van dit forum!
Iemand met gezond verstand wellicht een "normaal" antwoord?

• georgekoeneman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 15:19
Ik denk niet dat het aan de keuze van USB 1 of 2 ligt. Synchronisatie via IR vertoond namelijk dezelfde problemen en staat helemaal los van USB. Dit is gewoon een (heel vervelende) BUG van het OS (pocket pc 2003). Moeten ze bij Microsoft maar snel een oplossing voor gaan zoeken........ :r

• Bubbaman
georgekoeneman schreef op 30 december 2003 @ 11:34:
Ik denk niet dat het aan de keuze van USB 1 of 2 ligt. Synchronisatie via IR vertoond namelijk dezelfde problemen en staat helemaal los van USB. Dit is gewoon een (heel vervelende) BUG van het OS (pocket pc 2003). Moeten ze bij Microsoft maar snel een oplossing voor gaan zoeken........ :r
Maar waarom werkt-ie dan wel goed met USB 1.1????? 8)7

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Bubbaman schreef op 29 december 2003 @ 10:49:
Nou, you is very helpful... Als ik schrijf dat er NIETS over te vinden is, dan dus ook niet daar... Ik ken de voorwaarden van dit forum!
Iemand met gezond verstand wellicht een "normaal" antwoord?
Nounou, zo had ik het ook weer niet bedoeld. :) Wat ik bedoelde is 1 stapje verder nadenken, en je vragen daar plaatsen, omdat je daar aanzienlijk meer kans hebt dat iemand jou verder kan helpen. Ik kan helaas niet helderziend kijken of je dat forum al kende of niet.

En mijn doel is uiteraard jou een paar stappen dichter bij je oplossing te laten komen.

Alors.

• georgekoeneman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 15:19
Ik heb vandaag een USB 1 hubje aangeschaft voor mijn USB 2 poort op de laptop, en waarachtig..... Synchronisatie problemen verdwenen als sneew voor de zon. Een soft-reboot is niet meer nodig op de pocket pc. Ik was met stomheid geslagen.
De oplossing dus. De USB 2 poort forceren naar USB 1.
Pagina: 1