Na 1 jaar trouwe dienst heeft zojuist een fan op mijn GF4 ti-4200 het begeven... tenminste... hij wil nog wel voorruit maar dat is dan ook alles. Enig idee of het nog waard is zo'n fan te cleanen (en hoe dat evt moet) en ofdat je maar meteen beter een nieuwe fan kan kopen.
Verwijderd
wat bedoel je met hij wilt nog wel vooruit? dat hij wel ronddraait maar niet zo hard als had gemoeten of eigenlijk amper draaien is?Vampier schreef op 29 december 2003 @ 00:42:
Na 1 jaar trouwe dienst heeft zojuist een fan op mijn GF4 ti-4200 het begeven... tenminste... hij wil nog wel voorruit maar dat is dan ook alles. Enig idee of het nog waard is zo'n fan te cleanen (en hoe dat evt moet) en ofdat je maar meteen beter een nieuwe fan kan kopen.
fannetjes zijn op zich best goedkoop. stel dat je het fixt en hij komt weer tot stilstand verbrand je je kaart misschien.
Ik heb zojuist de fan eruit gehaald... dat ding lijkt me inderdaad niet meer te redden. Ik ga wel kijk waar er hier in de buurt een vervangende fan te vinden is.
Thanks
Thanks
En daar open je een topic voor 
Je had toch vóórdat je een topic opende die fan eraf kunnen halen ?
Je had toch vóórdat je een topic opende die fan eraf kunnen halen ?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Verwijderd
als je toch al een fan gaat kopen, kijk gelijk voor een stille duurzame fannetje, is wel wat duurder maar je hebt 3 keer meer plezier van....Vampier schreef op 29 december 2003 @ 07:45:
Ik heb zojuist de fan eruit gehaald... dat ding lijkt me inderdaad niet meer te redden. Ik ga wel kijk waar er hier in de buurt een vervangende fan te vinden is.
Thanks
1 stiller
2 kan je eventueel overclocken(hoeft niet perse, koelt sowiezo beter)
3 gaat langer mee
of je kiest voor een passieve koeling maar daar ben ik geen voorstander van.
overklokken zal niet gaan (het is hier namelijk vaker 30 graden dan in Nederland... ik zit in de US) maar ik moet nu opzoek naar een 'niet bulk verkopende computer store 
en inderdaad... topic kan wel opslot
en inderdaad... topic kan wel opslot
[ Voor 13% gewijzigd door Vampier op 29-12-2003 08:53 ]
ik heb er maar een Thermaltake: GeForce 4 Cooler A1349 opgezet. Erg leuk spul
Pagina: 1