Dit is al het zoveelste topic over CRC errors met winrar. Toch open ik een nieuwe
Ik heb zo'n beetje alles geprobeert wat ik kon vinden, maar ik blijf de errors krijgen
Als ik bijv. een film uitpak die verdeeld is in 40 kleinere bestanden zijn er 15 kapot. Zowel QuickSFV als winrar gaat zeuren over die CRC errors. Het vreemde is dat het elke keer weer anderen bestanden zijn. Aan het volgende kan het iig niet liggen:
- geen virus
- geen kapot geheugen, geen errors na 4h memtesten met memtest84
- geen kapotte HD, WD test progsel gaf geen errors aan en ik heb 2hd geprobeert
- geen kapotte IDE kabel, heb meerdere geprobeert.
- geen verkeerde router oid, heb het ook als ik iets van me ipod haal
- geen verschil met clients, verschillende versies van winrar geproveert en ook winace
- geen OCed processor of geheugen
Ik heb een hoop tar bestanden op me HD staan die het eerst wel deden maar opeens werken ze niet meer. Ik heb laats een een raid controller gekocht en 2x120gig in raid0 gezet. Ik heb toen alles naar een anderen schijf gekopieert om het vervolgens weer terug te zetten als ik me raid array had gemaakt.
Ik heb echt geen idee meer wat het kan zijn. Iemand een idee wat het kan zijn??
Elke archive is kapot
Ook bestanden die het eerst wel deden bij een vriend maar als we het bij mij testen werkt het niet meer. Het ligt dus duidelijk aan mijn PC
Ik heb zo'n beetje alles geprobeert wat ik kon vinden, maar ik blijf de errors krijgen
Als ik bijv. een film uitpak die verdeeld is in 40 kleinere bestanden zijn er 15 kapot. Zowel QuickSFV als winrar gaat zeuren over die CRC errors. Het vreemde is dat het elke keer weer anderen bestanden zijn. Aan het volgende kan het iig niet liggen:
- geen virus
- geen kapot geheugen, geen errors na 4h memtesten met memtest84
- geen kapotte HD, WD test progsel gaf geen errors aan en ik heb 2hd geprobeert
- geen kapotte IDE kabel, heb meerdere geprobeert.
- geen verkeerde router oid, heb het ook als ik iets van me ipod haal
- geen verschil met clients, verschillende versies van winrar geproveert en ook winace
- geen OCed processor of geheugen
Ik heb een hoop tar bestanden op me HD staan die het eerst wel deden maar opeens werken ze niet meer. Ik heb laats een een raid controller gekocht en 2x120gig in raid0 gezet. Ik heb toen alles naar een anderen schijf gekopieert om het vervolgens weer terug te zetten als ik me raid array had gemaakt.
Ik heb echt geen idee meer wat het kan zijn. Iemand een idee wat het kan zijn??
Elke archive is kapot