Toon posts:

Subs

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yuw,

hoe kan ik als (als ik een DVD afspeel op mn PC) de ondertitels meer naar onder of naar boven verschuiven ?

Verwijderd

Helpfunctie van de afspeelsoftware bekijken en als het niet wil andere software nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik POWER DVD.... volges mij lukt het daar niet mee.

Wat gebruik jij ?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Geef altijd zoveel mogelijk relevante informatie: welke programma's je ervoor gebruikt bijvoorbeeld. Vervolgens kijk je eerst hoe je een topic aan dient te maken (let op een goed onderwerp!), en plaats je het in het goede forum (Software Algemeen, in dit geval). Succes verder. :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 28 december 2003 @ 23:29:
Yuw,

hoe kan ik als (als ik een DVD afspeel op mn PC) de ondertitels meer naar onder of naar boven verschuiven ?
ja.

Ik zie dat je nieuw bent, probeer de volgende keer als je een vraag stelt iets meer je best te doen zodat er niet eerst 15 vragen gesteld moeten worden voordat we weten of je uberhaupt zelf al wat logische stappen gedaan hebt, en wat die waren en:
-welke software je gebruikt
-waarom het niet lukt

Zet de volgende keer ook een wat duidelijkere topictitel neer als je wil. Die regels staan zelfs letterlijk boven het invulveld bij "nieuw topic". Probeer je daar svp aan te houden, die regels zijn er niet voor niets.

[ Voor 55% gewijzigd door JvS op 28-12-2003 23:49 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.