Het horror genre voor op de computer en console ken ik slechts een klein jaartje, via eternal darkness op de gamecube. Maar aangezien mijn pc 5.1 geluid heeft en veel mooiere grafics wil ik graag een horror-titel voor op de PC kopen. Maar naar mijn idee is er nou niet echt veel te vinden. Googlen leverde slechts enkele reviews op, en de naam die het meeste eruit sprong was silent hill.
Welke spellen kan jij nou aanbevelen aan mij en de andere bezoekers als het gaat om horror op de pc?
Voor de rest vraag ik me dan ook af of horror spellen extreme graphics vereisen, of 5.1 geluid, of volstaat slechts een donkere kamer met een zacht zoemende pc en een scherm voor je neus die zacht licht net iets verder dan je stoel verspreidt?
...
Reply
Welke spellen kan jij nou aanbevelen aan mij en de andere bezoekers als het gaat om horror op de pc?
Voor de rest vraag ik me dan ook af of horror spellen extreme graphics vereisen, of 5.1 geluid, of volstaat slechts een donkere kamer met een zacht zoemende pc en een scherm voor je neus die zacht licht net iets verder dan je stoel verspreidt?
...
Reply
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "