Toon posts:

Wat is allemaal wel handig op een website

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik ben bezig met mijn webportal maar ik weet niet zo goed wat er allemaal in moet komen.
Ik heb nu news, admin paneel, en blocks enzo wat phpnuke ook heeft alleen dan zelf gemaakt
Ik wil graag even alle dingen weten die handig zijn om er in te stoppen, alles is welkom :D

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:52
fotoboek, gastenboek, forum (als je redelijk ver bent) etc kijk een beetje rond naar andere websites zou ik zeggen ;)

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 14:07

makje

Professioneel prutser

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/853680

Je kunt beter even contact opnemen met Crisp ipv 2 (:X) nieuwe topics te openen.....

9800x3d

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 09:14
Je ontwerpt een site zonder een doel ofzo?

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Als het gaat om http://www.clangame.com/... dan zou ik eens gaan kijken WAAROM je die site heb geregd.

Ik neem aan dat je een soort clan databeest wil ofzo? Wellicht een forumpje voor discussies, een databeest met stats zodat je info van clans kunt zien ofzo?

Een site maak je toch met een bepaald doel? toch niet iets in elkaar zetten en dan bedenken wat je wilt? Neem een voorbeeld aan mij, ik richte een clan op, en maakte 3 dagen later de website... okay, hij bestaat pas 3 dagen en is dus niet af, maar er is een doel. Ik weet dus ook wat ik er allemaal nog bij wil :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Omdat intoxicated traag reageert doe ik het maar: deze gaat op slot en wel omdat je zelf weinig uit hebt gezocht, wat vind JIJ handig op een website, 't is niet mijn website, dus wat ik belangrijk vind, is niet belangrijk.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.