interactual DVD player

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
Als ik een DVD in mijn DVD-player doe komt er automatisch een pop-up of ik Interactual DVD-player wil installeren. Dit vind ik zeeeeer irritant en ik wil het weg hebben! Ik heb alle processen die niet bij windows horen afgesloten maar het blijft komen als ik een DVD in de drive gooi en de lade dichtgooi. Ik heb zelf PowerDVD en die wil ik gewoon gebruiken voor DVD-playback..

Weet iemand hoe ik de vraag of DVD-interactual DVD-player geïnstalleerd moet worden weg krijg.. ik heb geen controle over mijn systeem en ergens loopt een proces o.i.d. dat dat ding opstart

Verwijderd

Dan zul je autorun uit moeten schakelen in windows. Dit zorgt ervoor dat cd's/dvd\s automatisch afgespeeld worden, dit zorgt er echter wel voor dat alle cd's niet meer auto playen.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Interactual PCFriendly is zo'n simpele DVD-player die vaak word meegeleverd op DVD's, zodat je geen aparte player (zoals in jouw geval PowerDVD) nodig hebt... alleen jammer dat het nogal gammele software is.

Kan het zijn dat PowerDVD niet meer goed geinstalleerd is ofzo, dat PCFriendly 'denkt' dat er geen player op je PC staat?

Virussen? Scan ze hier!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
wildhagen tha man!

idd, het lag aan de DVD! Daar stond ie op. Andere DVD's geen probleem.