Toon posts:

Nascar 2003 op m'n nieuwe pc! :)

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor, maar ik MOET het ff kwijt! :)

Ik heb net een nieuwe pc (P4 3.0 met een Radeon 9800 Pro) en aheb gisteren voor 10 euro Papyrus' Nascar 2003 gekocht. Ik heb zowat alle voorgaande versies gehad, maar 2003 heb ik laten lopen omdat 'ie totaal niet lekker liep op m'n oude pc. En dat was heel jammer omdat deze laatste versie veel verbeterd was op grafisch gebied (met allemaal van die 'lekkere' grafische dingetjes als sunglare en verbeterde schaduwen, rommel op de voorruit, etc.) Maar nu ik een nieuwe computer heb was ik erg benieuwd, dus heb ik 'm gekocht.

En ik moet zeggen... YES! Man, wat ziet dat er PRACHTIG uit met alle opties op (standaard) high, dus alles aan (alleen het stuur uit). Echt schitterend. M'n meest favoriete baan is Daytona by night. Ik heb net een replay zitten kijken van een complete race en het is net alsof je tv kijkt. Mooier nog. Alles is haarscherp. En dankzij 4xFSAA en 8xAF heerlijk glad en zonder kartels! Echt prachtig!

Ik ben helemaal blij! :) En dat moest ik gewoon ff kwijt... ;)

P.S. Ik moet wel zeggen dat ik 'm in Direct3D speel en niet OpenGL. Vaak hoor je dat spelen beter lopen in OpenGL (in ieder geval werd dat van Nascar 2003 gezegd), maar niet bij mij dus. Ik speel 'm op 1024x768 (met 4xFSAA is dat hoog geneog!): onder OpenGL zakte de fps wel eens naar de 15, maar met Direct3D blijft 'ie boven de 20 (bij de start: mind you, ik heb dus wel ALLE auto's voor me in zicht (het maximum van 42 aangezet op het optiescherm :)) tot ver in de tig als ik minder drukte om me heen heb. Heerlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 14:14

creative8500

freedom.

Dit lijkt me meer wat voor: [HK] Heb je iets nieuws en je MOET het gewoon showen... deel 2 :)

leuk voor je, by the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:55
Mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57

Wom

Nu maar hopen dat de 2004 versie niet te zwaar wordt voor je PC ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:16
Ja dat is zeker lekker als je een spel waar je gek op bent , in eens helemaal open kan draaien.

Zelf heb ik het ooit mee gemaakt met iemand die ook jaren geen goede pc had en dan een een "SUPER" pc kochten.

Wel leuk als je dan ziet hoe die persoon reageerd.
En is gelijk helemaal wild.
IK zelf maak het niet zo erg mee om dat ik zorg dat mijn PC uptodate houd.

Ik heb ooit wel een grote over stap gemaakt van een AMD 100mhz
naar een P266 ( die P266 was toen net een maand oud )
En toen had ik ook zo iets van ZOOOO ter*ng dat is een verschil en snel :)
En al je stoffige spellen beginnen dan ook gelijk weer een nieuw leven.

Maar het is altijd maar van korte duur want de nieuwe game die uitkomen, zijn dan al weer met strengere eisen en is je PC dan al weer eigelijk aan een upgrade toe :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 28 december 2003 @ 23:06:
Nu maar hopen dat de 2004 versie niet te zwaar wordt voor je PC ;)
Die komt er niet. :)

Dit is een leuk topic over N2003: Nascar Racing Season 2003

Aan het eind nog wat leuke linkjes naar goeie mods enzo.

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd! :)

Ik ben alleen bang dat we hier verder weinig over kunnen zeggen. Natuurlijk kan je verder over het spel discussieren in het grote topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.