Toon posts:

TV via PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Wie kan mij helpen,ik heb onlangs een Lifetec draadloos radio zend en ontvangstsyteem 100 mrt bereik gekocht bij de Aldi,alles goed aangesloten.ook op de pc berueblad instellingen veranderd bij mijn Radeon 9800 Pro{agp} videokaart eigenschappen.ik gebruik windows xp home edition.

Nu heb ik van de vakantie een film gemaakt MPEG op de pc om op de tv te bekijken,wat ik ook probeer geen beeld op de TV.

Wat doe ik fout.

Groetjes van Schulz. :O

• DkF
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:01

DkF

Heb je de TV-out als primair display ingesteld?

Heb je wel beeld op je PC?

Welk afspeel programma gebruik je?

....Beetje meer info....

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
probeer de fout te lokaliseren.. begin eens met het draadloos gedeelte er tussen uit te halen, dan weet je of het daar fout gaat. Als het probleem zich nog steeds voordoet, ff klooien met het juiste kanaal op je tv, juist instellingen en drivers voor je videokaart e.d.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

PnD

like in Pinda ^_^

totaal geen beeld? of alleeen die film niet?

zoja, probeer is bij overlapping of een ander tabblad, weergave modus op cinema te zetten

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Bedankt boor jullie reactie.

Ik heb alles al los gehaald maar alles staat goed zoals omschreven in de handleiding van Lifetec,mijn videokaart is een Ati Radeon 128 MB 9800 Pro TV out.

Het geeft alleen blauw beeld op de TV mijn scartkabel heb ik aangesloten op bij:ext dvd 1 :ext video 2 ext3 lifetec.

Op het Bureaublad eigenschappen advanced heb ik ook geprobeerd de instellingen te veranderen maar tevergeefs geen beeld.

Groetjes van Schulz. :>

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met welke drivers doet hij het wel. (heb zelf met mijn gforce mx460 hetzelfde probleem => werkt wel met oude drivers, nieuwen geven blauw/groen beeld. Oplossing is een biosflash =>die er helaas niet is...)

Is die liftec/medion gemaakt door msi? In dat geval zou ik ff op http://www.msi.com.tw kijken als ik jou was

Je hoeft niet iedere keer hallo en groetjes eronder te zetten, wordt niet op prijs gesteld en het is onnodige database vulling.

edit: waarschinlijk niet door msi, die hebben voor zover ik alleen kan zien gforce...

edit 2: |:( niet goed gelezen, die videoplank is niet van lifetec, het draadloze ding is van lifetec...

Hoe gaat het als je de tvout direct aan een tv hangt?

[ Voor 24% gewijzigd door jevn op 29-12-2003 14:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nog niet gelukt,ik heb van alles geprobeerd maar niets helpt.

Wel heb ik foto's van de Ati Videokaart,PC.TV,Lifetec Syststeem genomen maar waar moet je die heen sturen misschien zit er toch iets fout

8)7

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik raad je aan toch nog eens heel goed de replys hierboven te lezen:
rac-on schreef op 28 december 2003 @ 22:46:
probeer de fout te lokaliseren.. begin eens met het draadloos gedeelte er tussen uit te halen, dan weet je of het daar fout gaat.
jevn schreef op 29 december 2003 @ 14:14:

Hoe gaat het als je de tvout direct aan een tv hangt?
Want je moet het stap voor stap aanpakken. Als je deze eerste stap gedaan hebt, kijk dan naar de volgende stap (bij dkf)

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk gelukt.alleen geluid nog inregelen

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Wat heb je nu gedaan. Omschrijf het zo duidelijk mogelijk dan kunnen anderen het later in dit topic terug lezen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze link gevolgd,van Tip van Tranzy

http://www.weethet.nl/dutch/video_pc2tv_ati.php#tranzy
Pagina: 1