Mijn pa's pc (windows xp pro, athlon 2400+, Epox nforce2, XFX Geforce 4 Ti4200) heeft een raar probleem. De cursur is zwart, vierkant en zeer irritant. In applicaties is de cursor wel normaal, maar in adres balken van (internet) explorer en b.v. dit scherpje waarin ik nu zit te tikken niet. Ik heb al van alles bekeken, maar tevergeefs. Van de command prompt staat wel beschreven hoe je de cursor moet veranderen.
titel even aangepast volgens Windows Operated Systems - Policy
volgende keer zelf even om denken aub.
Verder idd even ad-ware en spybot e.d. proberen.
volgende keer zelf even om denken aub.
Verder idd even ad-ware en spybot e.d. proberen.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ik heb beide geprobeerd, maar dat klote vierkantje staat er nog steeds. Van Microsoft knowledge based word ik ook niet wijzer.
Heeft niemand een andere tip dan opnieuw installeren???
Verwijderd
Probeer HijackThis eens.
Als je er niet uitkomt mag je je log hier posten.(tussen code tags svp)
Als je er niet uitkomt mag je je log hier posten.(tussen code tags svp)
controleer je muisinstellingen eens (en dan vooral het tabje aanwijzers)
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)
een kennis van heeft precies het zelfde probleem. Ad-aware en spybot kunnen niks meer vinden, en ik ook niet.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Vraag aan iemand met XP de muis ico files eens op, en vervang de jouwe met die set?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Heb je de andere tips uit dit topic al geproberd? Weet je toevallig wanneer dit probleem ontstaan is?GeBas schreef op donderdag 16 december 2004 @ 22:02:
een kennis van heeft precies het zelfde probleem. Ad-aware en spybot kunnen niks meer vinden, en ik ook niet.
Iemand enig idee?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
systeemherstel?
AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl
Pagina: 1